Την Παρασκευή 16 Μαΐου, το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο.
Η συνάντηση που είχε προγραμματιστεί από το χειμώνα έγινε στα πλαίσια του προγράμματος «Τα αγάλματα τη νύχτα δε λένε καληνύχτα». Η εμπειρία για παιδιά και εκπαιδευτικούς ήταν μοναδική, εντυπωσίασε με την οργάνωση και τη βιωματική προσέγγιση από πλευράς οργανωτών. Η προσέγγιση της Ιστορίας, της μυθολογίας, μέσα από το εξελικτικό παιχνίδι με τα αγάλματα της συλλογής, η γνωριμία με το παρελθόν, η τοπική μας ιστορία, δέθηκαν με την υπέροχη αφηγηματική απεικόνιση από την υπεύθυνη αρχαιολόγο και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Σε αίθουσα του μουσείο είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε την υφαντική και τον αργαλειό, με επίδειξη του τρόπου λειτουργίας του από τον υπεύθυνο.
Θερμές ευχαριστίες σε όλο το προσωπικό του μουσείου της πόλης μας.







