Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, υλοποιήθηκαν δράσεις ευαισθητοποίησης με στόχο την καλλιέργεια του σεβασμού, της ενσυναίσθησης και της αποδοχής της διαφορετικότητας. Μέσα από παραμύθια, συζητήσεις, παιχνίδια ρόλων και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν συμπεριφορές που πληγώνουν τους άλλους, να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να αναζητήσουν τρόπους ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων. Η δράση ενίσχυσε το μήνυμα ότι στο σχολείο μας όλοι έχουν δικαίωμα να αισθάνονται ασφαλείς, αποδεκτοί και σεβαστοί, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενός θετικού και συμπεριληπτικού σχολικού κλίματος.

