Το όνομα του μήνα Μάη , ΛΟΥΛΟΥΔΟΣ είναι χαρακτηριστικό μια και ο μήνας αυτός μας δικαιώνει με την ομορφιά των λουλουδιών τόσο στους αγρούς όσο και στους κήπους.
Τα παιδιά επόμενο είναι να φέρουν στο σχολείο λουλούδια για να ευχαριστήσουν τις δασκάλες τους αλλά και για να στολίσουμε την τάξη μας. Επόμενο ήταν να συγκεντρωθούν και να αρχίσουν να μιλάνε για τα λουλούδια , την ομορφιά τους , για τις γλάστρες που άνθισαν στους κήπους τους και για τα αγριολούλουδα που εντόπισαν στους αγρούς . Ευκαιρία λοιπόν για νέα θεματική ενότητα για τα λουλούδια.
ΓΛΩΣΣΑ: ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ, ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ, ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ,
ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ
Τα παιδιά αντιλαμβάνονται την χρησιμότητα των λουλουδιών και τα παράγωγα τους .Ανθόνερο και ροδόνερο τόσο γαι την ζαχαροππλαστική όσο και για την χρήση καλυντικών.( κρέμες , αφρόλουτρα, καλυντικά.
ΓΛΩΣΣΑ:ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ_ ΕΚΦΡΑΣΗ
Διαβάζουμε στα παιδιά απόσπασμα από “τον Μικρό Πρίγκιπα” του Αντουάν Ντε Σαιν Εξπερύ και τα καλούμε να φτιάξουν με τον μοναδικό τρόπο που μόνο αυτά γνωρίζουν τον λουλουδιασμένο ουρανό ” του Μικρού Πρίγκιππα”
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΟ
ΓΛΩΣΣΑ: ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
Τα παιδιά βρίσκουν από την γωνιά της ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ γράμματα και προσπαθούν να βρουν ονόματα λουλουδιών που αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα. πχ. Ρ= ρόδο, Β= Βασιλικός, Υ= Υάκινθος κλπ. Στη συνέχεια κάνουν προτάσεις με τα συγκεκριμένα λουλούδια. Μετατρέπουν την συγκεκριμένη πρόταση από τον ενικό στον πληθυντικό αριθμό , από καταφατική σε ερωτηματικήή αρνητική πρόταση.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Μιλάμε για παράδοση και το πόσο σημαντικό είναι να μην την ξεχνάμε γιατί όπως λέει και ο μεγάλος μας ποιητής Γιάννης Ρίτσος
” Όποιος ξεχνάει την ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Ξεχνάει και ένα κομμάτι από το ΜΕΛΛΟΝ”
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: “Που ειναι η Μαργαρίτα”
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ των προμαθηματικών εννοιών ΓΥΡΩ- ΓΥΡΩ, , έννοια του κύκλου , και περισσότερα -λιγότερα .