Αγγλικά



Λήψη αρχείου

 

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο !!  

(Φεβρουάριος – Ιούνιος) 

Η ένταξη των Αγγλικών σε τόσο μικρή ηλικία δεν πρέπει να ξενίζει, αλλά να ενθαρρύνεται από όλους μας, γονείς και εκπαιδευτικούς. Η προσπάθεια αυτή βασίζεται σε επίσημες έρευνες και μελέτες.

Το κλειδί του εγχειρήματος, όμως, βρίσκεται στον τρόπο διδασκαλίας της γλώσσας, ο οποίος ουσιαστικά δεν πρέπει να διαφέρει από αυτόν της μητρική μας γλώσσας. Έτσι, λοιπόν, η εισαγωγή των Αγγλικών πραγματοποιείται με παιγνιώδη τρόπο, όπως αρμόζει στην ηλικία των μαθητών μας. Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά μπορούν να καταλάβουν, να μιμηθούν, και τέλος να πάρουν πρωτοβουλία σε έναν καινούριο κώδικα επικοινωνίας, που στις μέρες μας είναι σημαντικό εφόδιο και σχεδόν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Είναι σημαντικό, συνεπώς, η εκμάθηση να γίνεται με έμμεσο τρόπο, μέσω ακουστικής επαφής με την γλώσσα.

Αυτό το εγχείρημα αναλαμβάνουμε να φέρουμε εις πέρας.

Καλό υπόλοιπο σχολικής χρονιάς για όλους μας!

 Μαρία Τσεκμέ –  Απόφοιτη Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. 

 

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο! 

(Σεπτέμβριος – Ιανουάριος) 

Η ένταξη των Αγγλικών στο πρόγραμμά μας είναι ένα σχέδιο εμπνευσμένο από σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους που στηρίζεται σε δοκιμασμένες εκπαιδευτικές πρακτικές και  το οποίο υλοποιείται καθολικά πλέον σε όλες τις εκπαιδευτικές μονάδες των Νηπιαγωγείων της χώρας.

Η σταδιακή εξοικείωση των παιδιών με την ξένη γλώσσα, η ανάπτυξη θετικού συναισθήματος και στάσης απέναντι σε αυτή και στον πολιτισμό με τον οποίο συνδέεται καθώς και η αποδοχή του ότι η γλώσσα αυτή αποτελεί χρήσιμο εργαλείο στην πολυπολιτισμική μας κοινωνία, είναι οι βασικοί στόχοι της δραστηριότητας  που έρχεται να ενισχύσει την διαπολιτισμική αλληλεπίδραση και να τη διευκολύνει.

Αναγνωρίζοντας πως η κατάκτηση γλωσσικών δεξιοτήτων και η κατανόηση και παραγωγή προφορικού λόγου ενισχύουν την αυτοπεποίθηση και αυτοσεβασμό του ατόμου κι εκ του αποτελέσματος το σεβασμό στον διπλανό, στο σύντροφο μας στην τάξη και στη γειτονιά που μιλά άλλη γλώσσα,  στεκόμαστε δίπλα στα παιδιά μέσω δραστηριοτήτων βιωματικού χαρακτήρα που θα εστιάζουν στο να ανακαλύψουν τα παιδιά τη μάθηση και να απολαύσουν τη χαρά της κατάκτησης αυτής.

Η ένταξη των Αγγλικών σε αυτό το στάδιο και σε αυτή την ηλικία, δεν εφαρμόζεται ως εκμάθηση Αγγλικών. Το ζητούμενο για τους μαθητές μας είναι η εξοικείωση με την ξένη γλώσσα, με τον πολιτισμό, με τη διεθνικότητα της Αγγλικής γλώσσας.

Οι δραστηριότητες που υλοποιούνται παίρνουν τη μορφή οργανωμένου παιχνιδιού, κινήσεων στο χώρο της αίθουσας και χορού/τραγουδιού, παιχνίδι ρόλων και υποτυπώδες θεατρικό παιχνίδι – όλα αυτά με τη χρήση υλικών από το χώρο που μας περιβάλλουν αλλά και το φυσικό περιβάλλον. Επίσης η αφήγηση παραμυθιών και παιδικών ποιημάτων εστιάζει στην ανάπτυξη θετικού συναισθήματος και αγάπης προς το καινούριο, το νέο, το (ως τώρα) άγνωστο. Η ενίσχυση της περιέργειας και φαντασίας των παιδιών εξοπλίζει με δεξιότητες και ικανότητες που θα τα συντροφεύουν στην ενήλικη ζωή και θα τους οδηγούν πάντα προς τη δημιουργικότητα και την πρόοδο.

Παρακάτω παρουσιάζουμε δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν εως τώρα, σε αυτό το παιδαγωγικό πλαίσιο, με την καθοδήγηση της

κας Παπούτση Αγγελικής Εκαιδευτικό Αγγλικής Γλώσσας ΠΕ 06

 



Λήψη αρχείου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων