Στα πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη ”Υγεία και Ευημερία” με τίτλο ”Λαχανόκηποι στο σχολείο”. Η δημιουργία σχολικού λαχανόκηπου αποτελεί ένα εξαιρετικό παιδαγωγικό εργαλείο που συμβάλλει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας, υπευθυνότητας και προσφέρει ευκαιρίες για διερευνητική μάθηση μέσα από τη φυσική επαφή με το έδαφος, τα φυτά και τις διαδικασίες ανάπτυξής τους. Η δράση ξεκίνησε με την προετοιμασία στην αυλή του σχολείου, όπου οριοθετήθηκε ο χώρος του λαχανόκηπου και φτιάχτηκαν οι γλάστρες. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά σε όλη την διαδικασία με φτυαράκια, κουβαδάκια και εργαλεία χειρός με τη βοήθεια και την Σπόροι επίβλεψη των Νηπιαγωγών. Σπόροι και φυτά αγοράστηκαν Σπείραμε εποχιακά λαχανικά 9από μαγαζί της γειτονιάς και μέσα από ερωτήσεις, συζήτηση και πειραματισμό, τα παιδιά κατανόησαν την σημασία του χώρου, του νερού, του ήλιου και της ανθρώπινης φροντίδας για την ανάπτυξη των λαχανικών. Σπείραμε εποχιακά λαχανικά ( αγγούρια, καρότα ,ντοματάκια ), ενώ καθημερινά οργανώθηκε πρόγραμμα φροντίδας του κήπου (πότισμα, παρατήρηση, ξεχόρτιασμα) από τα ίδια τα παιδιά. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και χαρά. Έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για την σπορά και τη φροντίδα των φυτών. Ανέπτυξαν υπευθυνότητα και συνεργάστηκαν με τους συμμαθητές τους στην αυλή και σε όλη την διαδικασία, αναμένοντας με ανυπομονησία τα αποτελέσματα. ΚΑΛΗ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ!!!






