Η μητέρα είναι η παρηγοριά μας και η αγκαλιά της το σπίτι μας. Στο σχολείο συζητήσαμε για την σημασία της μητρότητας, της φροντίδας και της ισότητας μέσα στην οικογένεια και την κοινωνία. Τα παιδιά εξέφρασαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και αγάπη τις σκέψεις τους για την μαμά τους στέλνοντας ένα αισιόδοξο μήνυα τρυφερότητας και σεβασμού. Με την φαντασία και την αθωότητά που τα διακρίνει, αποτύπωσαν την ευγνωμοσύνη τους μέσα από όμορφες χειροποίητες κάρτες και πολύχρωμες ζωγραφιές γεμάτες μηνύματα αγάπης . ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!


