Ο κύκλος του νερού (συνέχεια)

IMG 0b4e95793d6b400a381ae113e1adb1b1 V 1 IMG 0300240b42d899fe4b70f1ee8038082a V 1 IMG 273dec2e2021bfd070554d4ea267268d V IMG 069006aad72ef3afb13b465fd05ba0c8 V IMG 7b065a01ff33e09e05b2baa2c5a970f6 V IMG 9ce817b7da1e19c072642159200d3280 V IMG 0e6ad13b519a67b4ec19a2cd11ca5bde V IMG 92f2a601d8ce7843d91e3a7eebf4cfc0 V IMG 20251125 112605

 

Το εργαστήριο δεξιοτήτων  συνεχίστηκε με πειράματα. Κάναμε πειράματα (εξάτμιση – συμπύκνωση, τήξη πήξη, επιπλέει βουλιάζει) για να καταλάβουν τα παιδιά τις ιδιότητες που έχει το  νερό. Μάθαμε για τον κύκλο του νερού μέσα από τα βιβλία του σχολείου μας ,παραμύθια  και αναζητώντας ψηφιακό υλικό βίντεο και σχετικά τραγούδια.  Τα παιδιά παίζουν ψηφιακά κουίζ και παζλ στο τάμπλετ. Ακούσαμε και μάθαμε το  ποιήμα  του Ζαχαρία Παπαντωνίου:” Από πού  είσαι ποταμάκι”. Το εργαστήριο ολοκληρώνεται με το ρομπότ Beebot το μελισσάκι. Προγραμματίσαμε τις κατευθύνσεις προς τις οποίες μπορεί να κινηθεί και παίξαμε ακολουθώντας τα στάδια του ταξιδιού του νερού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *