ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣ! ΤΟ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ ΔΩΡΟ ΜΑΣ!
Υπάρχουν άνθρωποι εμπνευσμένοι, που σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο, που δεν σε “καθοδηγούν” αλλά σου δείχνουν με τον τρόπο τους και τα λόγια τους το σωστότερο μονοπάτι στη ζωή.
Ένας εμπνευσμένος και πρωτοποριακός άνθρωπος είναι και ο νέος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης, κ. Ευγένιος!
Ένα δώρο είναι τόσο λίγο για τη γενναιόδωρη προσφορά του, προς το Νηπιαγωγείο μας, αλλά τα παιδιά έχουν πάντα τον τρόπο να κάνουν τα δώρα μοναδικά και πολύτιμα!
Εξάλλου κι εκείνος μπορεί και το αναγνωρίζει!
Ευχαριστούμε θερμά για όλα! Θα μας λείψει η πατρική του αγάπη και στοργή αλλά το Ηράκλειο είναι πολύ κοντά!
Καλή συνέχεια στο σπουδαίο έργο του!
Φλεβάρης 04/02/2022
Οι ευχές των παιδιών μας και οι δικές μας ας τον συντροφεύουν στα νέα του καθήκοντα!
Μέσα από αυτή τη δράση μας αυτή, μια όμορφη κατασκευή θα ομορφαίνει το γραφείο του!
Έμπνευση μας, η αγάπη, η ευεργετική, του Αρχιεπισκόπου μας.
Σχεδιασμός, επιμέλεια, υλοποίηση, η κυρία Άννα μας…..
και τα παιδιά μας!
Εμείς είμαστε ευγνώμονες για την παρουσία του και το έργο του στην πόλη μας και του ευχόμαστε υγεία, δύναμη και Χάρη Θεού στη νέα του διακονία.
Ακολουθεί το βίντεο της επίσκεψης.
https://www.youtube.com/watch?v=y8T1l3bHovo&ab_channel=ToniaKalaitzaki
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23.
«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23»
Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022.
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου του ως άνω ΠΔ.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/.
Τα όρια της σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου μας :
ΟΡΙΑ 4ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ:
Η περιοχή των ορίων που περικλείεται από τις οδούς:
Ανατολικά : από την οδό 21ης Μαΐου 1941(δυτική πλευρά-ζυγοί αριθμοί), Κ. Παπαδάκη(δυτική πλευρά),Κιουρί(δυτική πλευρά της Π.Κιουρί) και την προέκτασή της προς το νότο,
Δυτικά: από την οδό Εθνάρχου Μακαρίου ως το ύψος της Γερακάρη( η ανατολική πλευρά),το υπόλοιπο της Εθνάρχου Μακαρίου& Καστρινάκη (εξ ολοκλήρου) έως Ζυμβρακάκη (από γωνία Καζαντζάκη έως γωνία με Ασκούτση εξ ολοκλήρου)
Νότια: από την οδό Γ.Ανδρουλιδάκη, τις οδούς Φλέμινγκ,Π.Κιουρί, Γ.Σκουλά & Σκορδαλού και όλες τις νέες οδούς και την ευρύτερη περιοχή που υπάρχει νότα της οδού Ανδρουλιδάκη και πάνω από το 2ο Γυμνάσιο και Λύκειο Ρεθύμνου
Βόρεια: από την οδό Σοφοκλή Βενιζέλου(προκυμαία)
Από πλατεία Αγνώστου προς τα ανατολικά έως την 21ης Μαΐου .
Επίσης οι οδοί:Γ.Δαφέρμου,Αδ.Παπαδάκη, Εμ. Καούνη,Ι.Δαλέντζα, Λ.Παπαδάκη έως την οδό Καζαντζάκη & Αγίου Ιωάννου(οι οδοί: Καζαντζάκη & Αγίου Ιωάννου, ανήκουν εξ ολοκλήρου στο 1ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου)
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α 133).
Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών.
Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2017 και το 2018 .
Παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους γονείς μετά την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής να επικοινωνούν με την Προϊσταμένη του σχολείου για ραντεβού και να προσέρχονται στο νηπιαγωγείο μας τηρώντας τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)
Τα δικαιολογητικά που προσκομίζονται από τους γονείς μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης κατά την επίσκεψη τους στη σχολική μονάδα είναι :
• 1.Αίτηση εγγραφής
• 2.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή,
• 3.Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
• 4.Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο ή Εκκαθαριστικό Εφορίας από τα οποία φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας νηπίου
• 6. Στοιχεία άλλου τέκνου/ων που φοιτούν στο 4ο νηπιαγωγείο Ρεθύμνου ή στη συστεγαζόμενη σχολική μονάδα προσκομίζοντας βεβαίωση φοίτησης .
• 7.Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή
δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με την Προϊσταμένη του νηπιαγωγείου στο τηλέφωνο 2831029132.
Tο ίδιο ισχύει και για την κατάθεση δικαιολογητικών μετά την ηλεκτρονική αίτηση.
Υπενθυμίζουμε και το e-mail του σχολείου μας:
mail@4nip-rethymn.reth.sch.gr
Πληροφορίες για τις εγγραφές δίνονται καθημερινά από τις 12.10 μέχρι τις 13.00μ.μ.
Επισυνάπτεται και η σχετική εγκύκλιος.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2!
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ- ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2022.
”Στου καινούριου χρόνου την αυλή…..”
Καλωσορίζουμε το νέο χρόνο, μαθαίνουμε να τον γράφουμε, στέλνουμε σε μπαλόνια τις ευχές μας, φωτίζουμε την τάξη με πυροτεχνήματα και βάζουμε τα γυαλιά μας με το 2022!
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ
Ο μήνας μας είναι γεμάτος γιορτές και κρύο….
και χιονανθρωπάκια…
αριθμούς και γράμματα.
Το θαυμαστό ταξίδι του χρόνου…..
Μαθαίνουμε να μετράμε το χρόνο και τις υποδιαιρέσεις του , με τραγούδια, λαϊκά παραμύθια, δραματοποιήσεις και πολλές καταγραφές.
ΩΡΕΣ-ΜΕΡΕΣ- ΜΗΝΕΣ-ΕΠΟΧΕΣ…..
Ο βασιλιάς Ανήλιαγος
Η ΑΛΚΥΟΝΑ , Ο ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ.
ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ 3 ΙΕΡΑΡΧΩΝ.
Ο ΓΛΕΝΤΖΟΦΛΕΒΑΡΟΣ!
Ζώα των πάγων
Απόκριες-Τσικνοπέμπτη!
Στο τέλος του ο Φλεβάρης, είχε την Τσικνοπέμπτη. Ντυθήκαμε ”Πιγκουινάκια, εμπνευσμένοι, από τα ζώα των Πάγων.
Γλεντήσαμε με την ψυχή μας !
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ
ΘΕΜΑ:<<Διατροφή-Σωματική άσκηση>>
ΤΙΤΛΟΣ:<<Νους υγιής, εν σώματι υγιεί>>
Στον κύκλο των 7 εργαστηρίων, δόθηκε έμφαση στις παρακάτω δεξιότητες.
Πιο αναλυτικά :
α. Δεξιότητες μάθησης (κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία και επικοινωνία) ,
β. Δεξιότητες ζωής (ευελιξία, ενσυναίσθηση κι ευαισθησία, επίλυση συγκρούσεων, ανάληψη πρωτοβουλίας και παραγωγικότητα).
γ. Δεξιότητες της τεχνολογίας ( διεπιστημονική και διαθεματική χρήση νέων τεχνολογιών).
δ. Δεξιότητες του νου ( επίλυση προβλημάτων, κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές).
Βασικός σκοπός του θεματικού κύκλου ήταν αρχικά η γνωριμία με την έννοια της ισορροπημένης διατροφής και της σημασίας της για τη ζωή μας. Στη συνέχεια μέσα από κατάλληλες δραστηριότητες και στοχευμένες δράσεις, προσπαθήσαμε να κατανοήσουν τα παιδιά, ότι η υγιεινή διατροφή και καθημερινή άθληση είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους και με την υγεία του ατόμου.
Επίσης κύριος σκοπός μας ήταν να αποκτήσουν τα παιδιά συνήθειες, στάσεις κα αξίες, που θα τα συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 7 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ
Τα παιδιά μας μέσα στο χρονικό διάστημα των 2 μηνών, καλλιέργησαν δεξιότητες, απέκτησαν γνώσεις και συνήθειες σωστής διατροφής και κατανόησαν την ανάγκη της άθλησης.
Οι υπέροχες κούκλες μας, η Ρούλα η Διατροφούλα και η Ρούλα η Ομορφούλα, που μας βοήθησαν σε όλες τις δραστηριότητες μας. Ήταν οι κούκλες του προγράμματος μας και οι βοηθοί μας.
1o Εργαστήριο : Παρουσίαση κούκλας, σύνδεση με το πρόγραμμα, το αγαπημένο μας φαγητό.
Μιλήσαμε για τον εαυτό μας, αναφερθήκαμε στο αγαπημένο μας φαγητό , το ζωγραφίσαμε σε ένα όμορφο πιάτο και ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε!!!
2o Εργαστήριο: ”Μία φορά κ έναν καιρό ήταν η Κολοτούμπα”-Οικογένειες τροφών.
Διαβάσαμε το βιβλίο, φτιάξαμε σπίτια για τις οικογένειες των τροφών, κολλήσαμε κάθε τρόφιμο στο σπίτι του και τέλος, ως αξιολόγηση, ζωγραφίσαμε στην παλάμη μας. Κάθε δάχτυλο και μία ομάδα τροφών.
3ο Εργαστήριο: Μεσογειακή Διατροφή.
Όλα τα μάθαμε για τη Μεσογειακή διατροφή, είδαμε βίντεο, διαβάσαμε ποιήματα, κόψαμε εικόνες, μιλήσαμε για την πυραμίδα, την φτιάξαμε με πολλούς τρόπους, στολίσαμε την τάξη μας με την κ.Υγιεινούλα ,αλλά και την κ. Ανθυγιεινούλα και τέλος για εμπέδωση φορέσαμε το καρτελάκι με την τροφή μας και βρήκαμε τη θέση μας στην πυραμίδα μας!
4ο Εργαστήριο: Διατροφή και άθληση.
Η Κολοτούμπα μας έμαθε ότι μόνο η σωστή διατροφή δεν φτάνει. Πρέπει να πίνουμε νερό και να γυμναζόμαστε!
Ζωγραφίζουμε τις ασκήσεις γυμναστικής, γυμναζόμαστε συνέχεια!
5o Εργαστήριο: ”Το φαγητό δεν είναι μόνο για να χορταίνουμε.”
Διαβάζουμε το βιβλίο, το αναλύουμε και ζωγραφίσαμε.
Ως αξιολόγηση των όσων έχουμε μάθει, για τη διατροφή, χωριστήκαμε σε ομάδες, ανοίξαμε τους υπολογιστές και με χαρά αξιολογήσαμε τις γνώσεις μας με liveworksheets.
6ο Εργαστήριο: ΤΟ ΛΑΔΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ.
Ένα από τα πιο σημαντικά τρόφιμα στην πυραμίδας της Μεσογειακής Διατροφής είναι το ελαιόλαδο.
Μιλήσαμε, φτιάξαμε το πιάτο με τον ντάκο μας, το απολαύσαμε και ένα ωραίο δέντρο ελιάς γέμισε με post it με ποιηματάκια για την ελιά και το λάδι της.
7ο Εργαστήριο : Αξιολόγηση-Διάχυση- Εξώφυλλο Φακέλου
Το εργαστήριο ολοκληρώνεται με παρουσίαση όλου του προγράμματος από τα παιδιά προς τους συμμαθητές τους και τους φοιτητές του σχολείου μας .
Επίσης επιμελήθηκαν και το εξώφυλλο του φακέλου τους, που το εμπνευστήκαμε από το ζωγράφο Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο, τον Ιταλό ζωγράφο , γνωστό για τη δημιουργία φανταστικών πορτραίτων αποτελούμενων εξ ολοκλήρου από αντικείμενα όπως φρούτα, λαχανικά, λουλούδια, ψάρια και βιβλία.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο μας.
Με το στολισμό των τάξεων, των δέντρων μας, με τραγούδια και μουσικές, με ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης, με πολλές-πολλές κατασκευές, με αναφορά στα ήθη και τα έθιμα του Δωδεκαήμερου, με τον ”Δικό μας Αη Βασίλη και το γράμμα μας προς αυτόν, με πολλά Χριστουγεννιάτικα βιβλία και δράσεις, πέρασαν οι μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα.
Με την ευχάριστη και λίγο ”πρόωρη” επίσκεψη του Αη Βασίλη του σχολείου μας, ήρθε με τη βοηθό του και σκόρπισε τόση χαρά στα παιδιά μας, μοίρασε δώρα και βιβλία και αγάπη, από τους γονείς όλου του σχολείου, προς τα παιδιά μας.
Όμορφες, γιορτινές στιγμές, με ουσία και νόημα.
Με την ιστορία της Γέννησης, ξεκίνησε το ταξίδι μας για τη μεγάλη γιορτή της αγάπης, της ειρήνης, της ανιδιοτελούς προσφοράς και της αλληλεγγύης. Τα παιδιά μας έχουν μέσα τους τη ”Γέννηση” που μας ”φανερώνεται” σε κάθε τους πράξη.
Υπέροχες φάτνες ,δημιουργίες των παιδιών μας!
Ήθη και έθιμα, Δωδεκαημέρου.
Πράξεις αγάπης και προσφοράς!
Συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα Make a wish Ελλάδας!
Χριστουγεννιάτικα μπισκότα αγάπης και προσφοράς!
Γράμμα στον αγαπημένο Άγιο των παιδιών μας, συον Άγιο Βασίλη.
και ο Άγιος Βασίλης ήρθε….λίγο πιο νωρίς
Επίσης, οι κουτάλες μας έγιναν ημερολόγια και εμείς ”ΡΟΥΝΤΟΛΦ”
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
ΧΕΙΜΩΝΑΣ
Αλλαγή εποχής στο νηπιαγωγείο μας. Συζητάμε για το χειμώνα, για τους μήνες του, τη θέση του στη σειρά των εποχών, τις μεταβολές που φέρνει στις ζωές των ανθρώπων, των ζώων και των φυτών.
Ζωγραφίσαμε το βιβλίο του, φτιάξαμε χειμωνιάτικα τοπία με πολλούς τρόπους, ετοιμάσαμε τις ντουλάπες μας με τα χειμωνιάτικα ρούχα, μάθαμε ποια ζώα κοιμούνται μία ολόκληρη εποχή και γίναμε ζώα, έτοιμα να κοιμηθούμε .
Χειμώνας όμως σημαίνει ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ. Ξεκινήσαμε τις ετοιμασίες μας.
Κάποιος γιορτάζει….
Το νερό και η σημασία του
Ο κύκλος του νερού, η χρησιμότητα του, η μόλυνση του νερού αλλά και η σημασία του στην διατροφή μας .
Μιλήσαμε για το νερό, για το ταξίδι της σταγόνας, γίναμε σταγόνες που πέφτουν στη γη, φτιάξαμε σταγονούληδες και όμορφες καταγραφές, κάναμε πειράματα, καταγράψαμε τρόπους εξοικονόμησής του, ανακαλύψαμε τις μορφές του, το ζωγραφίσαμε, το τραγουδήσαμε και αποφασίσαμε να μην το μολύνουμε, γιατί χωρίς το νερό δεν υπάρχει ζωή.









































































































































































































































































































































