Erasmus+ 14835-MOB-0003 – 4η Ημέρα

Η τέταρτη ημέρα στο σχολείο Soendervangsschool στο Hammel της Δανίας, ξεκίνησε με έναν ζεστό πρωινό καφέ, ενώ στη συνέχεια παρακολουθήσαμε μια σειρά από εργαστηριακά μαθήματα φυσικών επιστημών, τα οποία μας εντυπωσίασαν ιδιαίτερα τόσο για την οργάνωση όσο και για τη μεθοδολογία τους.

IMG 5f8bd49e8451ee55a567e9e4998753d6 V

Πρώτο στη σειρά ήταν το εργαστήριο Βιολογίας, όπου οι μαθητές μελετούσαν τη δομή του κυττάρου και τις διαφορές ανάμεσα στα φυτικά και τα ζωικά κύτταρα. Με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και διαδραστικών παρουσιάσεων, οι μαθητές εξερεύνησαν τις έννοιες μέσα από πειράματα και συνεργατικές εργασίες. Στη συνέχεια, συμμετείχαμε σε άλλο εργαστήριο Βιολογίας, όπου οι μαθητές εμβάθυναν στον κύκλο του αζώτου στα οικοσυστήματα. Στο τέλος του εργαστηρίου, οι μαθητές παρουσίασαν τον κύκλο του αζώτου μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, όπως κολάζ και ζωγραφική, ενισχύοντας τη βιωματική μάθηση.

IMG 91006acf046e71d9309b9295748a1128 V IMG 131d5503a41a23c7699b2da6c2ef3a04 V IMG 61b4e7e223b773201f8b213cc3d79cca V IMG 68bbcac2315a1c2186a9f327532da3c2 V IMG 8c670a3ecc09536021577276720e7d25 V

Ακολούθησε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον εργαστήριο Χημείας με θέμα τα οξέα και τις βάσεις. Οι μαθητές εκτέλεσαν πειράματα χρησιμοποιώντας δείκτη από κόκκινο λάχανο για τον προσδιορισμό του pH. Μας έκανε εντύπωση η άνεσή τους στον εργαστηριακό χώρο και η υπευθυνότητα με την οποία διαχειρίζονταν τα σκεύη και τα αντιδραστήρια. Η καθαριότητα και η τάξη μετά το πέρας του πειράματος ήταν υποδειγματική, αποδεικνύοντας την υψηλή αίσθηση ευθύνης των μαθητών.

IMG aee0c8a350e7ecf0dec218f611a416ae V IMG a388378fb8416c49e9d5f82188228504 V IMG 145011a8604e6e826797b28fd64e8e3b V IMG 21661ab80212c263413517886a2f7010 V IMG 67afb1a8b2d6c68962c5d6fd0a00f24d V IMG 31c28c6a77d5250e7fd2982c1c3a689a V IMG 4b67262b3da3176afc44894d78c5f3a3 V IMG ee8f8957c5ec48e98ef0eae809dff488 V IMG c128b1dc3983321304272456c85d25e3 V

Η μέρα μας ολοκληρώθηκε με ένα σύντομο διάλειμμα στην τραπεζαρία, όπου ανταλλάξαμε απόψεις και εντυπώσεις με τους Δανούς συναδέλφους, εκτιμώντας την προσέγγιση της βιωματικής και συνεργατικής μάθησης που εφαρμόζουν στο σχολείο.

erasmus

Screenshot 2024 11 18 214217

«Με την επιχορήγηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ωστόσο, οι απόψεις και οι γνώμες που διατυπώνονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών και δεν αντιπροσωπεύουν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ). Ούτε η Ευρωπαϊκή Ένωση ούτε η χορηγούσα αρχή μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνες για αυτές.»