Ενημερωτικό δελτίο της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Σχολικής Εκπαίδευσης – Ιανουάριος 25

Έρευνα σχετικά με τον χειρισμό ευαίσθητων ή αμφιλεγόμενων θεμάτων στο σχολείο

Η διδασκαλία ευαίσθητων ή αμφιλεγόμενων θεμάτων μπορεί να αποτελέσει πρόκληση, ακόμη και να αυξήσει την ένταση, να απειλήσει την ευημερία και να αυξήσει τον κίνδυνο ριζοσπαστικοποίησης των μαθητών. Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε αυτές τις προκλήσεις και να αναπτύξουμε διδακτικές προσεγγίσεις και πόρους που υποστηρίζουν συζητήσεις χωρίς αποκλεισμούς και σεβασμό.

Μοιραστείτε τις απόψεις σας στην τελευταία έρευνά μας, ανοιχτή μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου.

Υποστήριξη ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

Η υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (SEN) στις βασικές αίθουσες διδασκαλίας απαιτεί μια προσέγγιση χωρίς αποκλεισμούς, με ιδιαίτερη προσοχή στις μοναδικές ανάγκες όλων των μαθητών στην τάξη. Στρατηγικές όπως η διαφοροποίηση και η εξατομικευμένη μάθηση βοηθούν τους μαθητές με SEN να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους κατανοώντας ότι κάθε άτομο είναι ένα μοναδικό άτομο που φέρνει μια διαφορετική προηγούμενη εμπειρία μάθησης στην τάξη.

Το σχολείο Helder havo/vwo στην Ολλανδία, μας εξήγησε πώς το έκαναν αυτό στην πράξη και χρησιμοποιούν εξειδικευμένη υποστήριξη για να βοηθήσουν τους μαθητές στο φάσμα του αυτισμού να ευδοκιμήσουν, τόσο εντός όσο και πέρα από την τάξη.

Δείτε όλο το περιεχόμενό μας σχετικά με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ρίξτε μια ματιά στην προσφορά επαγγελματικής εξέλιξης μας

Επικείμενα μαθήματα:

Προσεχή διαδικτυακά σεμινάρια:

Ηχογραφήσεις σεναρίων:

Εξερευνήστε πιο πρόσφατο περιεχόμενο

Εργαλειοθήκη για τη σχολική επιτυχία: Οι πιο πρόσφατοι πόροι που διατίθενται για τη σχολική επιτυχία, την εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς και την ευημερία στο σχολείο.