Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα Σχολικής Εκπαίδευσης
Μαθαίνουμε, διδάσκουμε και εξελισσόμαστε μαζί
Προσεχή διαδικτυακά σεμινάρια: Αντιμετώπιση του εκφοβισμού και της πόλωσης στα σχολεία
Τα σχολεία θα πρέπει να είναι σε θέση να παρέχουν σε όλους τους μαθητές ένα ασφαλές και χωρίς αποκλεισμούς μαθησιακό περιβάλλον. Αυτό το φθινόπωρο, δύο διαδικτυακά σεμινάρια που διοργανώνονται από την ευρωπαϊκή εργαλειοθήκη για τη σχολική επιτυχία θα συζητήσουν τους λόγους και τις πιθανές λύσεις σε μείζονα ζητήματα στα σχολεία. Το διαδικτυακό σεμινάριο στις 6 Νοεμβρίου θα επικεντρωθεί στον εκφοβισμό και τη βία στα σχολεία και το σεμινάριο στις 20 Νοεμβρίου θα διερευνήσει τον αποπολωτικό διάλογο. Αποθηκεύστε τις ημερομηνίες και εγγραφείτε για τα διαδικτυακά σεμινάρια τώρα!
Πώς οι μαθητές σας αναπτύσσουν τις βασικές τους δεξιότητες; Απαντήστε στην έρευνά μας
Οι βασικές δεξιότητες — γραμματισμός (ανάγνωση και γραφή), μαθηματικά, θετικές και ψηφιακές δεξιότητες — είναι απαραίτητες για την ατομική ανάπτυξη, την περαιτέρω μάθηση, τις ευκαιρίες απασχόλησης, την κοινωνική ένταξη και την ενεργό συμμετοχή στα κοινά. Η εξασφάλιση ότι όλοι οι μαθητές αποκτούν τις βασικές δεξιότητες για να συμμετάσχουν επιτυχώς στις κοινωνίες και τις οικονομίες μας είναι ζωτικής σημασίας για την προώθηση της ισότητας. Μοιραστείτε τις σκέψεις σας σχετικά με την ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων συμπληρώνοντας τη σύντομη έρευνά μας πριν από την 31η Οκτωβρίου 2024.
Διδασκαλία και εκμάθηση γλωσσών
Τον Σεπτέμβριο, διερευνήσαμε την εκμάθηση γλωσσών, συμπεριλαμβανομένων νέων μεθόδων διδασκαλίας γλωσσών που υπερβαίνουν την παραδοσιακή προσέγγιση της απομνημόνευσης του λεξιλογίου και της γραμματικής. Τα άρθρα μας εξετάζουν τη σημασία της υποστήριξης της εκμάθησης γλωσσών από νεαρή ηλικία και της στενής σχέσης των γλωσσών με τις διαπολιτισμικές ικανότητες. Διερευνήσαμε επίσης πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ωφελήσει τη διδασκαλία και την εκμάθηση γλωσσών. Στο άρθρο της, η Δρ María Luisa Pérez Cañado φωτίζει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της ολοκληρωμένης μάθησης περιεχομένου και γλώσσας (CLIL), η οποία μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο για τη βελτίωση των προτύπων διδασκαλίας και εκμάθησης γλωσσών. Το τελευταίο μας βίντεο πρακτικής από το Beaumont του Βελγίου, δείχνει πώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να παρακινήσουν αποτελεσματικά τους μαθητές να μάθουν ξένες γλώσσες μέσω ενεργών και δημιουργικών πρακτικών. Το άρθρο πρακτικής μας αναδεικνύει συμπεριληπτικούς τρόπους για την υποστήριξη πολύγλωσσων αιθουσών διδασκαλίας και προσεγγίσεων με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, όπως η μάθηση με βάση το παιχνίδι.