Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Ρεθύμνου, προσκαλεί τους γονείς και κηδεμόνες μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Ρεθύμνης να παρακολουθήσουν ομιλία με θέμα:
«Ταξιδεύω με Ασφάλεια στο Διαδίκτυο;»
Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2026 και ώρα 18:00, στο Άδελε, στον χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου «Κωστής Γιαμπουδάκης».
Η δράση απευθύνεται σε γονείς και κηδεμόνες και έχει ως στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίησή τους σε θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου από παιδιά και εφήβους, καθώς και την ενίσχυση του υποστηρικτικού τους ρόλου.
Για να δείτε την αφίσα πατήστε εδώ