Στις 21/06/24 οι μαθητές της Γ΄ τάξης 
του σχολείου μας μαζί με τον σύλλογο
γονέων διοργάνωσαν την τελετή αποφοίτησης.
Ήταν μια πολύ συγκινητική βραδιά γεμάτη αναμνήσεις και όμορφα στιγμιότυπα από όσα ζήσαμε μέσα σε αυτά τα τρία χρόνια που ήμασταν μαζί.
Κάποιες φορές δυσκολευόμαστε να αφήσουμε τα παιδιά μας να φύγουν όπως φαίνεται και στην συνέχεια …..







Αφήστε μια απάντηση