Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αστεροσκοπείο

Μαρ 20243

Οι μαθητές της θετικής κατεύθυνσης της Β Λυκείου επισκέφτηκαν το Αστεροσκοπείο Αθηνών.  Ξεναγήθηκαν  στο Μουσείο Γεωαστροφυσικής, και είδαν από κοντά επιστημονικά όργανα του περασμένου αιώνα. Παράλληλα θαύμασαν τα πρώτα τηλεσκόπια της Ελλάδας, όπως το μεσημβρινό τηλεσκόπιο Γ. Βούρη (1846) και το τηλεσκόπιο 16εκ. το οποίο βρίσκεται εδώ και 150 χρόνια κάτω από το θόλο-σύμβολο του κτηρίου Σίνα. Με το τηλεσκόπιο αυτό ο Ιούλιος Σμιτ,  (1858-1884), σχεδίασε τον πλέον ακριβή χάρτη της Σελήνης τον 19ο αιώνα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Πρόσφατα σχόλια

Kατηγορίες

European SchoolRadio Logo


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων