Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Α’ Λυκείου στο ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022, η Α’ τάξη του 4ου Γενικού Λυκείου Ηλιούπολης επισκέφτηκε το ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Οι μαθητές/τριες σε ομάδες χόρεψαν στο πάρκο και έκαναν graffiti doodling (αφηρημένα σχέδια) σε τοίχο του ιδρύματος με καθοδήγηση δασκάλων χορού και εικαστικών τεχνών.
Διαβάστε περισσότερα