ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Σύμφωνα με ερώτημα κηδεμόνων μαθητών, παραλάβαμε την παρακάτω ενημέρωση από την Αρχή Διαχείρισης Covid 19,  σχετικά με μαθητές που απουσιάζουν δύο συνεχόμενες μέρες ή και περισσότερες. Παρακαλούμε για τη συνεργασία σας, για την ομαλή λειτουργία του Σχολείου. (Παραθέτουμε το σχετικό ερώτημα και την απάντηση).

Το ερώτημα είναι το παρακάτω:

“με την επιστολή μας αυτή ζητάμε να διευκρινιστεί ο τρόπος διαχείρισης των μαθητών/τριών οι οποίοι επιθυμούν να επιστρέφουν στο σχολείο μετά από κατά δήλωση των ιδίων ή των γονέων/κηδεμόνων τους εμφάνισης έστω και ήπιων συμπτωμάτων συμβατών με λοίμωξη Cονid-19, χωρίς όμως να έχει υπάρξει οποιαδήποτε γραπτή ιατρική διάγνωση/αξιολόγηση με πρωτοβουλία των γονέων/κηδεμόνων όπως συστήνεται στο τελευταίο πρωτόκολλο διαχείρισης περιστατικών της 18ης Σεπτεμβρίου «Αρχές διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιστατικών λοίμωξης COVID σε σχολικές μονάδες» του ΕΟΔΥ.
Το αίτημά μας αυτό προκύπτει μετά την αφαίρεση της παραγράφου 1στ της 5ης σελίδας του πρωτοκόλλου της 12ης Σεπτεμβρίου 2020 από το παραπάνω νεότερο πρωτόκολλο και δεδομένου ότι πολλοί γονείς αντιδρούν στο να απευθυνθούν σε γιατρό και να προσκομίσουν σχετική διάγνωση επικαλούμενοι κυρίως οικονομικούς αλλά και άλλους λόγους.”

Και η απάντηση η ακόλουθη:

“Καλησπέρα σας,
Σε απάντηση αιτήματος, σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που οποιοδήποτε μαθητής του σχολείου σας εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID – 19 και με ευθύνη των γονέων και για οποιοδήποτε λόγο, δεν προσκομίσει ιατρική βεβαίωση με εναλλακτική διάγνωση ή αρνητικό εργαστηριακό έλεγχο τότε θα πρέπει να θεωρηθεί εν δυνάμει θετικός και να μείνει σε απομόνωση για 10 ημέρες από την έναρξη των συμπτωμάτων και τουλάχιστον 24 ώρες από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού ( χωρίς την λήψη αντιπυρετικών ) και την ύφεση των συμπτωμάτων, όπως ορίζεται στο παράρτημα του ΕΟΔΥ που σας έχει αποσταλεί “Αρχές Διαχείρισης Ύποπτων ή Επιβεβαιωμένων Κρουσμάτων COVID – 19 σε Σχολικές Μονάδες με ημερομηνία 18/09/2020 ( περίοδος μεταδοτικότητας )”.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση