ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΈΨΗ ΣΤΗΝ ΈΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΊΟΥ ΣΤΗΝ ΔΕΘ

IMG 737a8536748405f9e798d1f26e934bd4 V IMG 74f4612c37b5f7f13e14dfb414beb57e V IMG 52981aa0226c2ec34f6cab90e9a84d91 V IMG 5cf34a2d4e683644d13f204df0190496 V IMG ea16a8aba94a4626f400fefc955150ef V

Ο όμιλος βιβλιοθήκης του σχολείου μας “Βιβλιοφαγοι” επισκέφθηκε φέτος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την ΔΕΘ στα πλαίσια του φεστιβάλ βιβλίου. Οι συνάδελφοι και τα παιδιά απέσπασαν εξαιρετικές εμπειρίες. Συγχαρητήρια σε όλους για την οργάνωση και την συμμετοχή.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.