Ύστερα από την επιτυχημένη έκδοση και την ενθουσιώδη υποδοχή του περιοδικού του σχολείου μας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όσους συνέβαλαν ενεργά στην πραγματοποίηση αυτής της συλλογικής προσπάθειας.
Συγκεκριμένα, ευχαριστούμε τον δήμαρχο Ωραιοκάστρου, την εταιρεία “Ζύμες Αλεξίου”, την εταιρεία ΑΛ- ΜΑΚ Τσαβδαρίδης και την οικογένεια Τηλέμαχου Χατζηαγόρου για τις ευγενικές τους χορηγίες.
Ενημερώνουμε ότι το περιοδικό διατίθεται στο γραφείο του 4ου Γυμνασίου Ωραιοκάστρου.
