Αγαπητοί κηδεμόνες, σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο θα είναι ανοιχτό κάθε Πέμπτη και ώρες 08.30 ως 13:45.
Σε περίπτωση κάποιου προβλήματος μπορείτε να στέλνετε μέιλ στο σχολείο και θα καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για επίλυση.
Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβριο.
