ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΕ ΔΙΗΜΕΡΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΊΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

IMG 1efb2aa35b073bb71bc4691c11ab26aa V IMG 4e8232d8b4a004bdeb4b43e761c44a91 V IMG 67a2b28852c1061e2fd30dd48004fbdf V IMG 0ed61537feddda18004026657c62682d V IMG 02adbfd470a4d089b4b355be92c3fb11 V IMG dc25901a67918ddfa04625094855fa9e V IMG 8647e066c0e61052309a3d1c747251a3 V

Το σχολείο μας συμμετείχε και φέτος στις αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε το 1ο Γυμνάσιο Ωραιοκάστρου. Στείλαμε αντιπροσωπείες για όλα τα αθλήματα και το σκάκι καθώς και δύο αποστολές πολιτιστικών προγραμμάτων: “Σχολική εφημερίδα” Το σκασιαρχειο” και “ΚΛΙΚ προστάτευσέ το”. Συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς: κ. Σακιζλή, κ. Γκαλδάνα και κ. Παρπόρη  και φυσικά σε όλα τα παιδιά που εκπροσώπησαν επάξια το σχολείο 🏫 μας.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.