Οι όμιλοι αφορούν γνωστικούς τομείς όπως τα μαθηματικά, τις φυσικές επιστήμες, τη γλώσσα, τη λογοτεχνία, τα νέα γνωστικά αντικείμενα όπως η αστρονομία, η ρομποτική κ.λπ. καθώς και λοιπά πεδία όπως τα εικαστικά, ο αθλητισμός κ.ά., και έχουν ως σκοπό τόσο στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών όσο και στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και την προώθηση της αριστείας και της καινοτομίας. Στο πλαίσιο λειτουργίας τους αξιοποιούνται σύγχρονες διδακτικές μεθοδολογίες και μέσα διδασκαλίας, αναπτύσσεται καινοτόμο εκπαιδευτικό υλικό και υλοποιούνται συνεργασίες με Α.Ε.Ι Ερευνητικά Κέντρα, Ιδρύματα κ.ά. Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία ενός ομίλου ορίζεται στους δέκα (10) και ο μέγιστος στους είκοσι (20).
Στους ομίλους μπορούν να συμμετέχουν εκτός από τους μαθητές των Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. και μαθητές από άλλα σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσης
Για να συμπληρώσετε τη φόρμα συμμετοχής για τους ομίλους πατήστε εδώ
Όμιλος Smart App Creators: Από Ιδέα σε Καινοτομία κ. Αθανασίου (Δευτέρα 13.50-15.20)
Κατανόηση των βασικών αρχών προγραμματισμού και λογικής. Καλλιέργεια δεξιοτήτων σχεδίασης και προγραμματισμού εφαρμογών για έξυπνα τηλέφωνα. Ικανότητα χρήσης του περιβάλλοντος MIT App Inventor για τη δημιουργία και τροποποίηση εφαρμογών.
Όμιλος Newsroom-Όμιλος Δημοσιογραφίας κ. Τσιαμούρας (Δευτέρα 13.50-15.20)
Η μαθητική εφημερίδα ενθαρρύνει τους μαθητές/τριες να ανακαλύψουν τον κόσμο, να δουλέψουν ομαδικά, να εκφραστούν ελεύθερα, να διατυπώσουν τη γνώμη τους, να εξάγουν προσωπικές κρίσεις και συμπεράσματα και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση. Με λίγα λόγια, ο μαθητής πειραματιζόμενος και αυτοσχεδιάζοντας απολαμβάνει την προσπάθεια γιατί νιώθει πως συμμετέχει σε κάτι καινούργιο που τον αφορά και νιώθει δικό του. Στόχος μας είναι η δημιουργία τριών φύλλων εφημερίδας κατά το σχολικό έτος 2024-2025 με παράλληλη δημιουργία ραδιοφωνικού σταθμού, podcast, blog και με περισσότερη συμμετοχή στα Social Media (Tiktok, Instagram κ.α.).
Όμιλος Μath-εξις: “Η μαγεία των μαθηματικών που γίνεται συνήθεια” κ. Σκορδά (Τρίτη 13.50-15.20)
Καλλιέργεια μαθηματικής σκέψης. Εισαγωγή στη Μαθηματική λογική. Προετοιμασία μαθητών για μαθηματικούς διαγωνισμούς (ΕΜΕ). Συνέχιση μελέτης Φιλοσοφίας και Ιστορίας Μαθηματικών: Ερατοσθένης, Πυθαγόρας, Θαλής, Αρχιμήδης, Ευκλείδης κ.α.. Αποτελεσματικός και ακριβής χειρισμός των γεωμετρικών οργάνων, κατασκευή γεωμετρικών αντικειμένων καθώς επίσης και διατύπωση ορισμών γεωμετρικών εννοιών με ευχέρεια
Όμιλος Σχολικής Διαμεσολάβησης κ. Μιχαηλίδου (Τετάρτη 13.50-15.20)
Σχολική Διαμεσολάβηση – Διαχείριση κρίσεων -Σχέσεις μεταξύ ομιλήκων στο σχολικό περιβάλλον.
Όμιλος Φιλαναγνωσίας κ. Παναγιώτου και κ. Μάστορα (Πέμπτη 13.50-15.20)
Να αναπτύξουν δεξιότητες ανάγνωσης, διαλόγου και επικοινωνίας μέσω της ενεργητικής πρόσληψης της λογοτεχνίας. Να εξοικειωθούν βαθμιαία με τις συγγραφικές πρακτικές και τα διαφορετικά λογοτεχνικά είδη. Να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στη διαδικασία λογοτεχνικής γραφής και να ασκηθούν πρακτικά σε αυτή. Να εξασκήσουν τη συγγραφική, αφηγηματική και δημιουργική τους ικανότητα μέσω του λογοτεχνικού και ηλεκτρονικού τους γραμματισμού.
ΕΝΙΧΥΤΙΚΗ
Τα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας αφορούν στα μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών που εξετάζονται γραπτώς ενδοσχολικά και σε μαθήματα ή τομείς που εξετάζονται πανελλαδικά για εισαγωγή στα Α.Ε.Ι. για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση και για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στα μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών. Στα τμήματα αυτά αξιοποιούνται σύγχρονες διδακτικές μεθοδολογίες και μέσα διδασκαλίας, ανάλογα με το γνωστικό υπόβαθρο και τα μαθησιακά χαρακτηριστικά των μαθητών που συμμετέχουν. Η παραγωγή και η χρήση κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού είναι αναγκαία προϋπόθεση για την δημιουργία και την αποτελεσματική λειτουργία αυτών των τμημάτων. Η διδασκαλία στα εν λόγω τμήματα ακολουθεί την διδακτέα ύλη των αντίστοιχων μαθημάτων του Προγράμματος Σπουδών.
Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για την λειτουργία του τμήματος ενισχυτικής διδασκαλίας ορίζεται στους έξι (6) και ο μέγιστος στους δεκαπέντε (15). Ένας μαθητής μπορεί να συμμετάσχει έως σε τρία (3) τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας κατ’ ανώτατο όριο. Η επιλογή των μαθητών των τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας γίνεται μετά από πρόταση του διδάσκοντα και σε συνεννόηση με τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών.
Για να συμπληρώσετε τη φόρμα συμμετοχής για την ενισχυτική πατήστε εδώ
Ενισχυτική στα Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Α΄ Γυμνασίου κ. Παναγιώτου (Δευτέρα 13.05-14.35)
Ενισχυτική στη Φυσική Α΄ Γυμνασίου κ. Ζωβοΐλη (Τρίτη 13.50-15.20)
Ενισχυτική στα Αρχαία Α΄ Γυμνασίου κ. Παπαλέξη (Τετάρτη 13.50-15.20)
Ενισχυτική στα Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου κ. Βαρθαλίτη (Πέμπτη 13.50-15.20)
Ενισχυτική στα Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Β΄ Γυμνασίου κ. Χειροπούλου (Δευτέρα 13.05-14.35))
Ενισχυτική στη Φυσική Β΄ Γυμνασίου κ. Αυγέρης (Τρίτη 13.50-15.20)
Ενισχυτική στα Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου κ. Βαρθαλίτη (Τετάρτη 13.50-15.20)
Ενισχυτική στα Αρχαία Β΄ Γυμνασίου κ. Τσούτσικα (Πέμπτη 13.50-15.20)
Ενισχυτική στα Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Γ΄ Γυμνασίου κ. Καλαμάρας (Δευτέρα 13.50-15.20)
Ενισχυτική στα Αρχαία Γ΄ Γυμνασίου κ. Τσούτσικα (Τρίτη 13.50-15.20)
Ενισχυτική στα Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου κ. Σκορδά (Τετάρτη13.50-15.20)
Ενισχυτική στη Φυσική Γ΄ Γυμνασίου κ. Μπιρμπιλιώτης (Πέμπτη 13.50-15.20)