Συμμετοχή του 4ου Γυμνασίου Κοζάνης στον εορτασμό της Ημέρας της Ευρώπης

Hmera Eyrophs 1

Με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας της Ευρώπης, οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Β3 του σχολείου μας, την Πέμπτη 14 Μαΐου, πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Δημόσιο Ωνάσειο Λύκειο Κοζάνης, με συνοδό την κ. Βαλασία Γκανάτσιου.

Η επίσκεψη ξεκίνησε με μια οργανωμένη ξενάγηση στους χώρους του σχολείου. Έπειτα ξεναγήθηκαν στο εικαστικό εργαστήριο, όπου ενημερώθηκαν για τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες και τα προγράμματα που υλοποιούνται εκεί.

Οι μαθητές μας συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό σε πρωτότυπα παιχνίδια γεωγραφίας.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με δραστηριότητες στον προαύλιο χώρο του σχολείου, όπου οι μαθητές συμμετείχαν σε ομαδικά παιχνίδια.

Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση, τους καθηγητές και τους μαθητές του Δημόσιου Ωνάσειου Λυκείου Κοζάνης για την άψογη φιλοξενία και την υπέροχη διοργάνωση της ξεχωριστής αυτής Ημέρας της Ευρώπης.

IMG 2f2222e9b974be02f41301e30cdf9294 V IMG 3320dc07968a00135a64f9c48ae4dd77 V IMG d41d41a5027e59e48074c0d78d3970c9 V IMG dfb376f09b88370dea91ab6203496d5b V IMG cc7ec0cc9999891671e7e137e6c414b4 V IMG 28ec8c6c159367dafd4afa07317dab19 V

IMG dca1183e09488a02c769e2206cd11b05 V IMG 443d0cc29e9f0953bfa191ce5adf0e81 V

IMG 42ebfcdb9c23b8487a874d2be97a2f15 V

 

Δημοσιεύθηκε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *