Το σχολείο μας τίμησε και φέτος με μια συγκινητική εκδήλωση την 50η Επέτειο του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας απήγγειλαν ποιήματα και τραγούδησαν τραγούδια για τα γεγονότα που σημάδεψαν την εξέγερση των φοιτητών της 17ης Νοεμβρίου του 1973. Συγχαρητήρια στις υπεύθυνες καθηγήτριες Γιαννίκα Γεωργία και Ξανθοπούλου Πηνελόπη!


