Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων στη σχολική κοινότητα

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Κοζάνης «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» σε συνεργασία με τη Διεύθυνση και το Σύλλογο Διδασκόντων του 4ου Γυμνασίου πραγματοποίησε χθες, 19 Ιανουαρίου, την πρώτη διαδικτυακή συνάντηση των εκπαιδευτικών που σκοπό έχει την ενδυνάμωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα: «Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων στη σχολική κοινότητα – Με άξονα το καλό κλίμα στο σχολείο και πυξίδα τη σχέση…» Η επόμενη συνάντηση έχει προγραμματιστεί για την επόμενη Τετάρτη 26 Ιανουαρίου.

οθόνης 2022 01 19 170704 οθόνης 2022 01 19 171951

Δημοσιεύθηκε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *