Θα ήθελα στον κόσμο μου…

shutterstock_23662207

Θα ήθελα στον κόσμο μου να μην έχει κανόνες
να τρέχουν τα παιδιά, να παίζον με τις ώρες.

Θα ήθελα έναν κόσμο γεμάτο ευαισθησία
και όχι όλοι να διακρίνονται από αναισθησία.

Θα ήθελα στον κόσμο μου παντού να ‘χει ειρήνη
χωρίς πολέμους, πρόσφυγας κανένας δε θα γίνει.

Θα ήθελα τη γη γεμάτη με λουλούδια
να είναι ο κόσμος χαρωπός και με πολλά τραγούδια.

Θα ήθελα να ήμασταν στον κόσμο αγαπημένοι
σαν μια αλυσίδα δυνατή όλοι μαζί δεμένοι.

Γκιώνης Αργύρης (Β1)

Σχέσεις ανάμεσα στα δυο φύλα

thinking_of_youΟι σχέσεις ανάμεσα στα δυο φύλα μπορεί να είναι περίπλοκες. Τώρα πια είναι πιο συνηθισμένο δυο φίλοι να είναι και από τα δυο φύλα και αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα μια φιλία να καταλήξει σε σχέση ή ο ένας από τους δυο να ερωτευτεί τον άλλο. Αυτό έχει ως συνέπεια να καταστρέψει τη φιλία τους ή να φέρει στην επιφάνεια αισθήματα που δεν είχε συνειδητοποιήσει ο ένας από τους δυο.

Μια σχέση μπορεί να έχει οφέλη ή να δημιουργήσει προβλήματα ανάμεσά τους. Τα θετικά μιας σχέσης είναι η στήριξη, η αγάπη, η φροντίδα, η εμπιστοσύνη και η  συμπαράσταση που μπορεί να προσφέρει ο ένας στον άλλο. Μπορούν να λύνουν μαζί τα προβλήματά τους και να στέκονται ο ένας δίπλα στον άλλον σε δύσκολες (περισσότερα…)

Κατάληψη

Πριν λίγες μέρες στο σχολείο μας, έγινε κατάληψη. Όταν οι είδα το σχολείο κλειστό με κάποιους μαθητές μέσα και σχεδόν όλους τους άλλους απ’ έξω, παραξενεύτηκα γιατί δεν ήξερα τι γινόταν. Ρώτησα κάποια παιδιά από μεγαλύτερες τάξεις και μου είπαν ότι γίνεται κατάληψη. Εκείνη την στιγμή αναρωτήθηκα γιατί να συμβαίνει αυτό. Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή τρόμαξα λίγο γιατί νόμιζα ότι οι καθηγητές θα φώναζαν και θα μας τιμωρούσαν.

Όταν μπήκα στο σχολείο, μας είπαν να ψηφίσουμε αν θέλουμε να γίνει κατάληψη. Προσωπικά ψήφισα «κατά» γιατί οι λόγοι που υπήρχαν μπορεί να ήταν σοβαροί αλλά όχι τόσο που να δικαιολογούν την κατάληψη. Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι δεν χάρηκα που χάσαμε μια μέρα μαθήματος αλλά πιστεύω ότι η κατάληψη δεν είναι ο μόνος τρόπος διαμαρτυρίας. Αν είναι να γίνει θα πρέπει να υπάρχουν πραγματικά σοβαροί λόγοι!

                                                                                                                               Φιλακουρίδη Κων/να (Α3)