Στις 30 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ενημερωτική δράση με θέμα την παραβατικότητα ανηλίκων και τη σωστή χρήση του διαδικτύου, η οποία οργανώθηκε από το σχολείο μας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι του Τμήματος Ανηλίκων της Ελληνικής Αστυνομίας, οι οποίοι ενημέρωσαν και ευαισθητοποίησαν τους γονείς σχετικά με σύγχρονους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα παιδιά, τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο. Μέσα από χρήσιμες πληροφορίες, παραδείγματα και συζήτηση, αναδείχθηκε ο σημαντικός ρόλος της οικογένειας στην πρόληψη, την προστασία και τη σωστή καθοδήγηση των παιδιών, με στόχο τη δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού περιβάλλοντος για όλους.


