4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Υβριδικό Συνέδριο – «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου»

0837f7b7 8a1a 4a51 9893 64e01127484fΜαθητές και μαθήτριες της Α΄γυμνασίου του σχολείου μας συμμετείχαν διαδικτυακά στο 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Υβριδικό Συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε από 22 έως 25 Απριλίου στην Πάτρα, με θέμα «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου». Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό παρουσίασαν την εργασία τους με τίτλο «Εξέχουσες μορφές του τόπου μας: Αγία Κυράννα, Όσσα Λαγκαδά», αναδεικνύοντας την ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής μας. Η συμμετοχή αυτή αποτέλεσε μια σημαντική εμπειρία συνεργασίας, έρευνας και δημιουργικής έκφρασης για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες.

(ΣΕΛ.162 Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ)