Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών – Ερυθρός Σταυρός

imagesΣτις 26/3/2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας  σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς από τον Ερυθρό Σταυρό με θέμα την παροχή Πρώτων Βοηθειών στο σχολικό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες απέκτησαν βασικές γνώσεις και δεξιότητες για την αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών, όπως λιποθυμικά επεισόδια, τραυματισμοί και πνιγμονή, καθώς και για την εφαρμογή καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ).

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην πρακτική εξάσκηση μέσα από ρεαλιστικά σενάρια, ενισχύοντας την ετοιμότητα και την αυτοπεποίθηση των εκπαιδευτικών. Το σεμινάριο συνέβαλε ουσιαστικά στην ενδυνάμωση του ρόλου τους ως υπεύθυνων για την ασφάλεια και την προστασία των μαθητών στον σχολικό χώρο.

IMG e9e2fe62d92de7f32e1450cc15a51858 V IMG 2b00547845014713a03648541e00ffda V