«Μαθαίνοντας να λέμε «όχι» με χαμόγελο» – Βιωματική δράση για τον δυναμισμό και τη διεκδικητικότητα»

diktio alpha2 SEP2017Στις 13 και 20 Μαρτίου οι μαθητές της Α΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια διαφορετική ενημέρωση. Το “Δίκτυο Άλφα”, σε συνεργασία με το σχολείο μας, πραγματοποίησε ένα βιωματικό εργαστήρι με θέμα τον δυναμισμό και τη διεκδικητική συμπεριφορά. Μέσα από παιχνίδια ρόλων, ασκήσεις και ανοιχτό διάλογο, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τις τρεις βασικές μορφές συμπεριφοράς: την παθητική, την επιθετική και τη διεκδικητική. Στόχος ήταν να ανακαλύψουν πώς μπορούμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας, χωρίς να παραβιάζουμε τα δικαιώματα των άλλων, αλλά και χωρίς να αισθανόμαστε ενοχές

Η ατμόσφαιρα ήταν ζεστή και συμμετοχική, με τα παιδιά να μοιράζονται προσωπικά βιώματα και προβληματισμούς. Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσαν οι τεχνικές για το πώς μπορούμε να θέτουμε όρια με ήρεμο αλλά σταθερό τρόπο, ακόμα και σε δύσκολες καθημερινές καταστάσεις. Ευχαριστούμε θερμά το “Δίκτυο Άλφα” για την άψογη συνεργασία και την εμψύχωση, καθώς και τους μαθητές για τη διάθεση και την ενεργή συμμετοχή τους!

 

IMG 2ea7c1f9d3d96a746903832ae280915f V IMG 5727dcfca2d67ba598101a2cfc7a4ca3 V IMG 26eabcfba3f9e61e2176f54be8fb0155 V IMG c690244d4cd30b24bb08c318797ed59b V