Στις 13 και 20 Μαρτίου οι μαθητές της Α΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια διαφορετική ενημέρωση. Το “Δίκτυο Άλφα”, σε συνεργασία με το σχολείο μας, πραγματοποίησε ένα βιωματικό εργαστήρι με θέμα τον δυναμισμό και τη διεκδικητική συμπεριφορά. Μέσα από παιχνίδια ρόλων, ασκήσεις και ανοιχτό διάλογο, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τις τρεις βασικές μορφές συμπεριφοράς: την παθητική, την επιθετική και τη διεκδικητική. Στόχος ήταν να ανακαλύψουν πώς μπορούμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας, χωρίς να παραβιάζουμε τα δικαιώματα των άλλων, αλλά και χωρίς να αισθανόμαστε ενοχές
Η ατμόσφαιρα ήταν ζεστή και συμμετοχική, με τα παιδιά να μοιράζονται προσωπικά βιώματα και προβληματισμούς. Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσαν οι τεχνικές για το πώς μπορούμε να θέτουμε όρια με ήρεμο αλλά σταθερό τρόπο, ακόμα και σε δύσκολες καθημερινές καταστάσεις. Ευχαριστούμε θερμά το “Δίκτυο Άλφα” για την άψογη συνεργασία και την εμψύχωση, καθώς και τους μαθητές για τη διάθεση και την ενεργή συμμετοχή τους!



