Στις 27/3 πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με το 3ο Γυμνάσιο Ευόσμου ενδοσχολικοί αγώνες πινγκ πονγκ μεταξύ των συστεγαζόμενων Γυμνασίων, με τη συμμετοχή μαθητών που έδειξαν ιδιαίτερο ενθουσιασμό και αγωνιστικό πνεύμα. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναδείξουν τις δεξιότητές τους, να συνεργαστούν και να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με συνομηλίκους από τα άλλα σχολεία. Η διοργάνωση στέφθηκε με επιτυχία, αφήνοντας θετικές εντυπώσεις και ενισχύοντας τη σημασία του σχολικού αθλητισμού στην καθημερινή ζωή των μαθητών.


