4o Γυμνάσιο Ευόσμου

Δ/νση Β'θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Σχολείο
    • Εκπαιδευτικό Προσωπικό
    • Υπεύθυνοι τμημάτων
    • Κανονισμός σχολείου
    • Ωράριο διδασκαλίας
    • Μαθητές
      • Στατιστικά στοιχεία
      • Μαθητικά συμβούλια
  • Τα νέα μας
  • Εκπ. υλικό
    • Α τάξη
    • Β τάξη
    • Γ τάξη
  • Διαγωνισμοί
  • Η στήλη των μαθητών
  • Προγράμματα
    • Αγωγής Υγείας
    • Πολιτιστικό πρόγραμμα
    • Περιβαλλοντικά Προγράμματα και Δράσεις
      • «Αρώματα, χρώματα και ήχοι στους δρόμους της πόλης»
      • » Χρώματα κι αρώματα στου δάσους τα φυλλώματα»
      • «Σελανίκ, αγαπημένη…»
      • «Σταγόνα-σταγόνα γίνονται τα θαύματα»
  • Δράσεις της σχολικής μονάδας -Καλές πρακτικές
  • Επικοινωνία

Πλοήγηση άρθρων

← Απαντήσεις επαναληπτικων ασκήσεων( Α4-Α5 ΦΥΣΙΚΗ )
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ- (3ο Φυλλάδιο) Αρχαία από μετάφραση (Ιλιάδα)- Β2-Β3 →

Απαντήσεις_2ο-Κεφάλαιο-(ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)

Απαντήσεις_2ο-Κεφάλαιο-(ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)

Posted on 25 Απριλίου 2020 by 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ στο Β΄τάξη, Φυσική | Permalink

Πλοήγηση άρθρων

← Απαντήσεις επαναληπτικων ασκήσεων( Α4-Α5 ΦΥΣΙΚΗ )
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ- (3ο Φυλλάδιο) Αρχαία από μετάφραση (Ιλιάδα)- Β2-Β3 →

Μετάφραση

Σαν σήμερα

2/2: Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων
Στην περίπτωση της Ελλάδας, σύμφωνα με την WWF, μάλλον δεν θα πρέπει να μιλάμε για Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων, αλλά για Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης των Ελληνικών Υγροτόπων, επειδή οι εννέα από τους δέκα ελληνικούς υγροτόπους που προστατεύονται βάσει της Συνθήκης Ραμσάρ βρίσκονται σε οικτρή κατάσταση: Δέλτα Έβρου, οι λίμνες Ισμαρίδα και Βιστονίδα, το Πόρτο Λάγος και οι γύρω λιμνοθάλασσες, το Δέλτα και η λιμνοθάλασσα Νέστου, η τεχνητή λίμνη Κερκίνη, οι λίμνες Βόλβη και Κορώνεια, το Δέλτα των ποταμών Αξιού- Λουδία-Αλιάκμονα, ο Αμβρακικός κόλπος, η λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου και η λιμνοθάλασσα Κοτύχι. Ο μόνος υγρότοπος «Ραμσάρ» που επιμένει, σε πείσμα των καιρών, είναι η Πρέσπα που κρατιέται ζωντανή χάρη στις προσπάθειες της τοπικής κοινωνίας και των περιβαλλοντικών οργανώσεων.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Πρόσφατα άρθρα

  • Οι μαθητές μας σχολιάζουν..
  • Ομάδα Εφήβων από το «Δίκτυο Άλφα»
  • Επίσκεψη στην Έκθεση Φωτογραφίας: «Από τις πατρίδες της καθ’ ημάς Ανατολής στο Χαρμάνκιοϊ»
  • Οι μαθητές μας δημιουργούν και εύχονται
  • Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα!

Πρόσφατα σχόλια

  • 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ στο Νεοελληνικη Γλώσσα ( Β3-B4 )

Αρχείο

  • Φεβρουάριος 2023
  • Ιανουάριος 2023
  • Δεκέμβριος 2022
  • Νοέμβριος 2022
  • Οκτώβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Μάιος 2022
  • Απρίλιος 2022
  • Μάρτιος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Δεκέμβριος 2021
  • Νοέμβριος 2021
  • Οκτώβριος 2021
  • Σεπτέμβριος 2021
  • Ιούνιος 2021
  • Μάιος 2021
  • Απρίλιος 2021
  • Μάρτιος 2021
  • Φεβρουάριος 2021
  • Ιανουάριος 2021
  • Δεκέμβριος 2020
  • Νοέμβριος 2020
  • Οκτώβριος 2020
  • Σεπτέμβριος 2020
  • Αύγουστος 2020
  • Ιούνιος 2020
  • Μάιος 2020
  • Απρίλιος 2020
  • Μάρτιος 2020
  • Φεβρουάριος 2020
  • Ιανουάριος 2020
  • Δεκέμβριος 2019
  • Νοέμβριος 2019
  • Οκτώβριος 2019
  • Σεπτέμβριος 2019
  • Ιούνιος 2019
  • Μάιος 2019
  • Απρίλιος 2019
  • Μάρτιος 2019
  • Φεβρουάριος 2019
  • Ιανουάριος 2019
  • Δεκέμβριος 2018
  • Νοέμβριος 2018
  • Οκτώβριος 2018
  • Σεπτέμβριος 2018
  • Ιούνιος 2018
  • Μάιος 2018
  • Απρίλιος 2018
  • Μάρτιος 2018
  • Φεβρουάριος 2018
  • Ιανουάριος 2018
  • Δεκέμβριος 2017
  • Νοέμβριος 2017
  • Οκτώβριος 2017
  • Σεπτέμβριος 2017
  • Ιούνιος 2017
  • Μάιος 2017
  • Απρίλιος 2017
  • Μάρτιος 2017
  • Ιανουάριος 2017
  • Δεκέμβριος 2016
  • Νοέμβριος 2016
  • Οκτώβριος 2016
  • Σεπτέμβριος 2016
  • Ιούνιος 2016
  • Μάιος 2016
  • Απρίλιος 2016
  • Μάρτιος 2016
  • Φεβρουάριος 2016
  • Ιανουάριος 2016
  • Δεκέμβριος 2015
  • Νοέμβριος 2015
  • Οκτώβριος 2015
  • Σεπτέμβριος 2015
  • Ιούνιος 2015
  • Μάιος 2015
  • Απρίλιος 2015
  • Μάρτιος 2015
  • Φεβρουάριος 2015
  • Ιανουάριος 2015
  • Δεκέμβριος 2014
  • Νοέμβριος 2014
  • Οκτώβριος 2014
  • Σεπτέμβριος 2014
  • Ιούνιος 2014
  • Μάρτιος 2014
  • Δεκέμβριος 2013
  • Οκτώβριος 2013

Kατηγορίες

  • " Χρώματα κι αρώματα στου δάσους τα φυλλώματα"
  • "Σελανίκ, αγαπημένη…"
  • Project
  • «Αρώματα, χρώματα και ήχοι στους δρόμους της πόλης»
  • «Σταγόνα-σταγόνα γίνονται τα θαύματα»
  • Α τάξη
  • Α΄τάξη
  • Αγγλικά
  • Αγγλικά
  • Αγγλικά Αρχάριοι
  • Αγγλικά Προχωρημένοι
  • Αγγλικά Προχωρημένοι
  • Αγωγής Υγείας
  • Αρχαία από Μετάφραση
  • Αρχαία από Μετάφραση
  • Αρχαία απο Μετάφραση
  • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
  • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
  • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
  • Β τάξη
  • Β΄τάξη
  • Γ τάξη
  • Γ΄ τάξη
  • Διαγωνισμοί
  • Δράσεις της σχολικής μονάδας -Καλές πρακτικές
  • Εκπ. υλικό
  • Εξ΄αποστάσεως μαθήματα
  • Η στήλη των μαθητών
  • Θρησκευτικά
  • Θρησκευτικά
  • Ιστορία
  • Ιστορία
  • Νεοελληνική Γλώσσα
  • Νεοελληνική Γλώσσα
  • Νεοελληνική Γλώσσα
  • Περιβαλλοντικά Προγράμματα και Δράσεις
  • Πολιτιστικό πρόγραμμα
  • Προγράμματα
  • Τα νέα μας
  • Φυσική
  • Φυσική
  • Φυσική
  • Χωρίς κατηγορία

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Κανάλι RSS άρθρων
  • Κανάλι RSS σχολίων
  • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ

Kατηγορίες

  • " Χρώματα κι αρώματα στου δάσους τα φυλλώματα"
  • "Σελανίκ, αγαπημένη…"
  • Project
  • «Αρώματα, χρώματα και ήχοι στους δρόμους της πόλης»
  • «Σταγόνα-σταγόνα γίνονται τα θαύματα»
  • Α τάξη
  • Α΄τάξη
  • Αγγλικά
  • Αγγλικά
  • Αγγλικά Αρχάριοι
  • Αγγλικά Προχωρημένοι
  • Αγγλικά Προχωρημένοι
  • Αγωγής Υγείας
  • Αρχαία από Μετάφραση
  • Αρχαία από Μετάφραση
  • Αρχαία απο Μετάφραση
  • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
  • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
  • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
  • Β τάξη
  • Β΄τάξη
  • Γ τάξη
  • Γ΄ τάξη
  • Διαγωνισμοί
  • Δράσεις της σχολικής μονάδας -Καλές πρακτικές
  • Εκπ. υλικό
  • Εξ΄αποστάσεως μαθήματα
  • Η στήλη των μαθητών
  • Θρησκευτικά
  • Θρησκευτικά
  • Ιστορία
  • Ιστορία
  • Νεοελληνική Γλώσσα
  • Νεοελληνική Γλώσσα
  • Νεοελληνική Γλώσσα
  • Περιβαλλοντικά Προγράμματα και Δράσεις
  • Πολιτιστικό πρόγραμμα
  • Προγράμματα
  • Τα νέα μας
  • Φυσική
  • Φυσική
  • Φυσική
  • Χωρίς κατηγορία

Δραστηριότητες

  • Γράφω για την Πληροφορική
Φιλοξενείται από https://blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • n
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα