Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e- εγγραφές για το 2026-27

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2026-2027 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).
Προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα, παρακαλούμε συμβουλευτείτε τα παρακάτω έγγραφα και επιστρέψτε τις Υπεύθυνες Δηλώσεις στο σχολείο.

Οι συγκεκριμένες Υ.Δ. θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως τις 02-04-2026, είτε με γνήσιο της υπογραφής είτε μέσω Gov.gr.
Προς διευκόλυνσή σας, σας παραθέτουμε τον σύνδεσμο για έκδοση Υ.Δ.

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses

Επισημαίνεται ότι

1. στις δύο Υ.Δ. θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας και

2. Για την ημερομηνία και τη διαδικασία   της ηλεκτρονικής  εγγραφής  θα ενημερωθείτε με μέιλ από το σχολείο . Ενημερώνουμε ότι συνήθως οι ηλεκτρονικές εγγραφές πραγματοποιούνται μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των απολυτηρίων εξετάσεων στο τέλος Ιουνίου.


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου