ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2025!!!

Γλυκές στιγμές και ευχές για τη νέα χρονιά

Με χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε και φέτος η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στο 4ο Γυμνάσιο. Οι μαθητές μας έκοψαν τη δική τους πίτα σε κάθε τμήμα ξεχωριστά, ανταλλάσσοντας ευχές.

Την παράδοση τίμησε και ο Σύλλογος καθηγητών του σχολείου μας, όπου και εκεί κόπηκε η βασιλόπιτα, ενώ όλοι μαζί γευτήκαμε τις υπέροχες πίτες, προσφορά του Συλλόγου Γονέων, τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά.

Ευχαριστίες

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων για τις υπέροχες βασιλόπιτες που μας πρόσφεραν, καθώς και όλους τους μαθητές και τους καθηγητές μας για τη συμμετοχή τους στη γιορτή μας.

Ευχόμαστε σε όλους μια χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά και επιτυχίες!

Εκ μέρους του Συλλόγου καθηγητών του 4ου Γυμνασίου

IMG 734f21b189eaf2b4af3da2dc95e53db0 V IMG c1c14acf53d77358fdad595d7dfe929a V IMG 8995883b0fe52895e17f18500378195b V 20250130 095752 20250130 095830 20250130 095758 20250130 095839 20250130 115616 20250130 121944 20250130 122731 20250203 210805