Γλυκές στιγμές και ευχές για τη νέα χρονιά
Με χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε και φέτος η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στο 4ο Γυμνάσιο. Οι μαθητές μας έκοψαν τη δική τους πίτα σε κάθε τμήμα ξεχωριστά, ανταλλάσσοντας ευχές.
Την παράδοση τίμησε και ο Σύλλογος καθηγητών του σχολείου μας, όπου και εκεί κόπηκε η βασιλόπιτα, ενώ όλοι μαζί γευτήκαμε τις υπέροχες πίτες, προσφορά του Συλλόγου Γονέων, τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά.
Ευχαριστίες
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων για τις υπέροχες βασιλόπιτες που μας πρόσφεραν, καθώς και όλους τους μαθητές και τους καθηγητές μας για τη συμμετοχή τους στη γιορτή μας.
Ευχόμαστε σε όλους μια χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά και επιτυχίες!
Εκ μέρους του Συλλόγου καθηγητών του 4ου Γυμνασίου










