Μουσική εκδήλωση στο σχολείο μας
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Η Τέχνη στην Εκπαίδευση», το σχολείο μας πλημμύρισε σήμερα 21-05-2026 με μουσική, συναίσθημα και δημιουργία.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες με την καθοδήγηση και την υποστήριξη της καθηγήτριας Μουσικής κας Μπρίκου Δήμητρας, παρουσίασαν μια εξαιρετική μουσική εκδήλωση. Η προσπάθεια αυτή αποτελεί αποτέλεσμα συστηματικής δουλειάς και προετοιμασίας που ξεκίνησε από την αρχή της σχολικής χρονιάς.
Τα παιδιά ερμήνευσαν εμβληματικά τραγούδια σπουδαίων Ελλήνων δημιουργών, όπως του Διονύση Σαββόπουλου, του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και του Μάνου Λοΐζου. Τη χορωδία των μαθητών συνόδευσε με την κιθάρα της η μουσικός μας, ενώ στον ρυθμό έδωσε παλμό ο μαθητής της Γ’ τάξης, Θοδωρής Κακιώνης, παίζοντας καχόν.
Η επιλογή των συγκεκριμένων τραγουδιών δεν ήταν μόνο καλλιτεχνική αλλά βαθύτατα παιδαγωγική καθώς αποτελούν έργα με έντονο κοινωνικό υπόβαθρο με στόχο τον προβληματισμό και την ευαισθητοποίηση.
Η εκδήλωση αυτή αποτελεί ζωντανό παράδειγμα του πώς η Τέχνη μπορεί να μεταμορφώσει την εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από τη Συνεργασία και τη Συμπερίληψη, τη Βιωματική Μάθηση, και τη Δημιουργική Έκφραση.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές!



























Πρόσφατα σχόλια