18 Μαρτίου ημέρα Τετάρτη πραγματοποιήθηκε δράση ανακύκλωσης στα πλαίσια της « Ενεργού πολιτειότητας » της Β Γυμνασίου και της Δράσης του ΙΕΠ «Εθελοντισμός στην Εκπαίδευση: Καλλιεργώντας την Κοινωνική Ευθύνη ».
Οι μαθητές του Β1 και Β2 συμμετείχαν στην εκδήλωση ενεργά δηλαδή έκαναν ανακύκλωση σε παλιές συσκευές,κινητά, βιβλία κ.λ.π. Βοήθησαν στην ενημέρωση του Δήμου Αρταίων μοιράζοντας ενημερωτικά φυλλάδια και τσάντες ανακύκλωσης. Ενημέρωναν παράλληλα τους περαστικούς για την ανακύκλωση.






























Πρόσφατα σχόλια