Στο πλαίσιο του εορτασμού της Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας κατά της Βίας στο Σχολείο, οι μαθητές/τριες της Β΄τάξης παρακολούθησαν την Πέμπτη 5 Μαρτίου 2026 ενημερωτική εκδήλωση μέσω τηλεδιάσκεψης. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με στόχο την ενημέρωση, την πρόληψη και την αποτελεσματική διαχείριση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού.
Προσκεκλημένοι/ες ομιλητές/τριες παρουσίασαν τα βασικά χαρακτηριστικά του φαινομένου της ενδοσχολικής βίας, τις μορφές εκδήλωσής του, τις συνέπειες για τους μαθητές/τριες και το σχολικό περιβάλλον, καθώς και πρακτικούς τρόπους αναγνώρισης, πρόληψης και αναφοράς περιστατικών.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Μαυροκεφαλίδου Π., Κυριαζοπούλου Μ., Πετροπούλου Π., Νικολοπούλου Π.

