Καλλιεργώντας την Ψηφιακή Ευημερία στο Σχολείο μας
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε στις 24 Μαρτίου 2026, στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας, η πρώτη προγραμματισμένη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στην ομάδα εστίασης του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ KA3 «PERMA-Digital». Η επιμόρφωση επικεντρώθηκε σε πρακτικές και εργαλεία που ενισχύουν την ενσωμάτωση της ψηφιακής ευημερίας στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία και στη συνειδητή αξιοποίηση της τεχνολογίας στη σχολική ζωή.
Οι συμμετέχοντες/ουσες γνώρισαν το μοντέλο PERMA της Θετικής Ψυχολογίας, καθώς και τα ευρωπαϊκά πλαίσια DigComp και LifeComp, τα οποία συμβάλλουν στην ανάπτυξη ψηφιακών, προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και συζήτηση, αναδείχθηκε η σημασία της ψηφιακής ευημερίας για μαθητές, εκπαιδευτικούς και οικογένειες, με στόχο τη δημιουργία ενός ασφαλούς, ισορροπημένου και υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος.
Το σχολείο μας συμμετέχει ενεργά σε μια ευρωπαϊκή κοινότητα καινοτομίας και συνεργασίας, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση καλών πρακτικών για τη σύγχρονη εκπαίδευση.



