Ιστολόγιο 4ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας

7ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής – Συμμετοχή 4ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας

23 Απριλίου 2015 από 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ
· Δεν υπάρχουν σχόλια · Χωρίς κατηγορία

ΑΦΙΣΑ7Για έβδομη συνεχή χρονιά η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και οι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας (ΝΟΗΣΙΣ) και το Σωματείο «Φίλοι του Τεχνικού Μουσείου Θεσσαλονίκης» διοργανώνουν το

7ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

που θα διεξαχθεί στις 21, 22 και 23 Απριλίου 2015 στο Συνεδριακό Κέντρο «Ν. Οικονόμου» ΝΟΗΣΙΣ – Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας.

Δικαίωμα συμμετοχής είχαν οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και οι μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων.

Από το σχολείο μας κατατέθηκε και προκρίθηκε εργασία από ομάδα εννέα μαθητών και μαθητριών της Ε’ τάξης του ολοήμερου, η οποία θα παρουσιαστεί στην κεντρική σκηνή του συνεδρίου την Πέμπτη 23 Απριλίου 2015. Τίτλος της εργασίας είναι:

“Αντουάν,ο πρίγκιπας με το ιπτάμενο ποδήλατο”

Πρόκειται για ένα αφηγηματικό βίντεο κινούμενων εικόνων βασισμένο σε διασκευασμένα αποσπάσματα του βιβλίου «Ο Μικρός Πρίγκιπας» του Αντουάν Ντε Σαιντ Εξυπερύ. Το βίντεο περιέχει αυθεντικό φωτογραφικό υλικό της εποχής του συγγραφέα και σκίτσα από την εικονογράφηση του βιβλίου, ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη χρήση εικονων με ελεύθερα δικαιώματα χρήσης.

Δείτε το πρόγραμμα και χρήσιμες πληροφορίες για το συνέδριο στους παρακάτω συνδέσμους:
Πρόγραμμα κεντρικής σκηνής
Πρόγραμμα θεματικών ζωνών (e-posters, Gameland/Roboland)
Οδηγίες συνεδρίου

Ιστοσελίδα συνεδρίου
http://www.math-syn-pli.gr

Παρακολουθήστε ζωντανά μέσω Διαδικτύου την παρουσίαση των μαθητών του σχολείου μας σήμερα, μεταξύ 14:30 – 16:40.

Δείτε την παρουσίαση και το βίντεο των παιδιών.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Βουλώνη Αικατερίνη (ΠΕ70), Φιλιπποπούλου Μαρία (ΠΕ19).

Ετικέτες:

Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.

Αφήστε μια απάντηση