«Ήρθι κόρη μ’ η Άνοιξη» – Η Γ΄ τάξη τραγουδά και χορεύει την άνοιξη

Στο πλαίσιο του διαπολιτισμικού προγράμματος «Ancestral Roots – Στις Ρίζες της Κληρονομιάς μας», οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης του σχολείου μας υποδέχτηκαν την άνοιξη μέσα από το τραγούδι και τον χορό.
Με τη βοήθεια της μουσικού και των εκπαιδευτικών τους, τραγούδησαν και χόρεψαν το παραδοσιακό θρακιώτικο τραγούδι «Ήρθι κόρη μ’ η Άνοιξη» από τους Μεταξάδες  Έβρου, γεμίζοντας το σχολείο μας ρυθμό, χαρά και ζωντάνια.
Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά γνώρισαν ένα όμορφο κομμάτι της τοπικής μας παράδοσης και εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους, ενώ παράλληλα θα μοιραστούν αυτή την εμπειρία με τους μαθητές του σχολείου-εταίρου μας στη Ρουμανία.