Σήμερα σας έχω λίγη επανάληψη στην γλώσσα αλλά πρώτα για να σας φτιάξω το κέφι:
Ωραία τώρα ας αρχίσουμε με λίγη γραμματική: (δεν θέλω γκρίνιες είναι πράγματα που κάναμε στην τάξη).
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-C105/702/4627,20973/
Τώρα είναι ώρα να ασχοληθούμε με καμιά άσκηση:
Συμπληρώστε τους δύο χρόνους στον παρακάτω πίνακα
| ΡΗΜΑ | ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ | ΑΟΡΙΣΤΟΣ |
| Γράφω | ||
| Καθαρίζω | ||
| Φτάνεις | ||
| Ποτίζουμε | ||
| Κόβουν | ||
| Τραγουδώ | ||
| Ανάβει | ||
| Ζωγραφίζεις |
Συμπληρώστε τους βαθμούς των επιθέτων
| ΕΠΙΘΕΤΟ | ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΣ | ΥΠΕΡΘΕΤΙΚΟΣ |
| Ωραίος | ||
| Απλή | ||
| Καθαρό | ||
| Έξυπνος | ||
| Σοβαρή | ||
| Λεπτό |
Να είστε όλοι καλά, να προσέχετε και να θυμάστε να πλένετε τακτικά τα χέρια σας


Καλημέρα σας κύριε Γιάννη
Αυτές οι ασκήσεις ήταν πολύ εύκολες. Το μόνο που με δυσκόλεψε ήταν το Επίθετο Απλή – απλούστερη – απλούστατη.
Ευχαριστώ Θωμά για την επικοινωνία. Το θέμα δεν είναι η δυσκολία αλλά η εξάσκηση. Περιμένω να σε δω και στην κυψέλη, σου έχω στείλει πρόσκληση.
Κύριε Γιάννη πολύ αστείο το βίντεο.Γέλασα πολύ. Περιμένω και το επόμενο!!!!
Γειά σου Νικόλα, μου βάζεις δύσκολα αλλά θα προσπαθήσω