Feed
Άρθρα
Σχόλια

 

 

Οι Robo-Fighters, μαθητές του σχολείου μας & μέλη της ομάδας ρομποτικής, μελετούν τις τεχνολογικές εφαρμογές της συγκεκριμένης περιόδου και εμπνέονται. Οραματίζονται την πόλη μας ως «έξυπνη» πόλη που αξιοποιεί τις Νέες Τεχνολογίες στις υπηρεσίες της για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής αλλά και της καθημερινότητας των κατοίκων της, σκεπτόμενη και σεβόμενη το φυσικό περιβάλλον, τη φυσιογνωμία και τις ιδιαιτερότητές της.

Η ιδέα τους βασίζεται στην εφεύρεση του οδομετρητή του Αρχιμήδη αλλά και στη χρήση του μοχλού. Επίσης, στα ανυψωτικά συστήματα τροχαλιών που ο Αρχιμήδης εφηύρε και στην κατασκευή/λειτουργία του αυτοκινήτου.

Δυστυχώς λόγω της πανδημίας η προετοιμασία των μαθητών στο σχολείο και η δια ζώσης διοργάνωση του διαγωνισμού ματαιώθηκαν. Οι μαθητές δούλεψαν διαδικτυακά ολοκληρώνοντας το τελικό μέρος της παρουσίασης. Για το διαγωνισμό μια μικρή ομάδα των μαθητών προσήλθε στο σχολείο για να διαγωνιστεί διαδικτυακά και εξ αποστάσεως σε απευθείας αναμετάδοση του πανελλήνιου διαγωνιστικού κομματιού. Παρά την απειρία τους και τις τεχνικές δυσκολίες η ομάδα κατάφερε να διακριθεί καταλαμβάνοντας μια θέση στην 1η δεκάδα .

Κατά την προετοιμασία τους για τον διαγωνισμό οι μαθητές, με την καθοδήγηση της κας Χριστίνας Κουτάλου σχημάτισαν ομάδες, μελέτησαν το θέμα του διαγωνισμού, «Από τον Αρχιμήδη ως τον Da Vinci», επισκέφθηκαν το μουσείο τεχνολογίας, παρακολούθησαν εκπαιδευτικές δράσεις που συντόνισε ο Δρ. Διονύσιος Παπαχρήστου εντός των εγκαταστάσεων της ΔΕΘ προσκεκλημένοι από την ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, πειραματίστηκαν, εξερεύνησαν την επιστήμη της μηχανικής και μετέφεραν στο παρόν μια εφαρμογή προτείνοντας λύσεις σε ένα σημαντικό σημερινό πρόβλημα.

Η συμμετοχή του σχολείου στο διαγωνισμό

 

 

3ος αιώνας π.Χ. – 16ος αιώνας μ.Χ.

Σπουδαίοι επιστήμονες, μοναδικές εφευρέσεις!

Στον τελικό της Ανοικτής κατηγορίας ρομποτικής  “Από τον Αρχιμήδη στον Da Vinci” για μαθητές Γ΄- ΣΤ΄ Δημοτικού που θα γίνει την Κυριακή 18 Οκτωβρίου προκρίθηκε η ομάδα ρομποτικής, Robo-Fighters, του σχολείου μας. Η ομάδα μας με προπονήτρια την εκπαιδευτικό ΤΠΕ του σχολείου μας, κυρία Χριστίνα Κουτάλου, προκρίθηκε στην τελική 16αδα ανάμεσα σε πάνω από 100 σχολεία από όλη την Ελλάδα! Στα παιδιά και την προπονήτρια αξίζουν θερμά συγχαρητήρια, καθώς κατάφεραν με σκληρή δουλειά από την πρώτη κιόλας χρονιά ενασχόλησής τους με τη ρομποτική, να σταθούν ισάξια ανάμεσα σε ομάδες με πολυετή εμπειρία.

Ο ζήλος και η φαντασία των παιδιών, οι πολλές ώρες δουλειάς στο σχολείο και η επιμονή τους τους οδήγησαν σε αυτό το καταπληκτικό αποτέλεσμα καθώς ξεκίνησαν πριν από ένα χρόνο από το μηδέν και κατάφεραν να κατακτήσουν αυτή τη σημαντική θέση.

Μπράβο σε όλους σας, κυρία Χριστίνα και Robo-Fighters!!!

Και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους στήριξαν την προσπάθειά μας, γονείς και φίλους του σχολείου!!!

 

Λίγα λόγια για την εργασία …

 

Οι Robo-Fighters,

μαθητές του σχολείου μας & μέλη της ομάδας ρομποτικής, μελετούν τις τεχνολογικές εφαρμογές της συγκεκριμένης περιόδου και εμπνέονται. Οραματίζονται την πόλη μας ως «έξυπνη» πόλη που αξιοποιεί τις Νέες Τεχνολογίες στις υπηρεσίες της για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής αλλά και της καθημερινότητας των κατοίκων της, σκεπτόμενη και σεβόμενη το φυσικό περιβάλλον, τη φυσιογνωμία και τις ιδιαιτερότητές της.

Η ιδέα τους βασίζεται στην εφεύρεση του οδομετρητή του Αρχιμήδη αλλά και στη χρήση του μοχλού. Επίσης, στα ανυψωτικά συστήματα τροχαλιών που ο Αρχιμήδης εφηύρε και στην κατασκευή/λειτουργία του αυτοκινήτου.

Κατά την προετοιμασία τους για τον διαγωνισμό οι μαθητές, με την καθοδήγηση της κας Χριστίνας Κουτάλου σχημάτισαν ομάδες, μελέτησαν το θέμα του διαγωνισμού, «Από τον Αρχιμήδη ως τον Da Vinci», επισκέφθηκαν το μουσείο τεχνολογίας, παρακολούθησαν εκπαιδευτικές δράσεις που συντόνισε ο Δρ. Διονύσιος Παπαχρήστου εντός των εγκαταστάσεων της ΔΕΘ προσκεκλημένοι από την ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, πειραματίστηκαν, εξερεύνησαν την επιστήμη της μηχανικής και μετέφεραν στο παρόν μια εφαρμογή προτείνοντας λύσεις σε ένα σημαντικό σημερινό πρόβλημα.

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων