Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Δ’ τάξης στο Χαμιδιέ Ισλαχανέ
Τα τμήματα Δ1 και Δ2 επισκέφθηκαν την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019 τον Πολυχώρο Πολιτισμού Χαμιδιέ Ισλαχανέ όπου και συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό – βιωματικό πρόγραμμα με τίτλο ¨Το μπαστούνι¨. Η δράση ήταν βασισμένη σε ένα ένα παραμύθι για μικρούς και μεγάλους που έχει γράψει ο Αντώνης Σουρούνης, ένας συγγραφέας γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Άνω Πόλη της Θεσσαλονίκης.
Διαβάστε περισσότερα 19 Δεκεμβρίου 2019 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


