Προγράμματα

Ευρωπαϊκό Έργο eTwinning 2021-2022 – Exploring our neighbourhoods, exploring the world.

Το σχολείο μας συμμετείχε στο  Ευρωπαϊκό Έργο Erasmus+ και συγκεκριμένα στη δράση eTwinning “Exploring our neighbourhood, exploring the world”, ως ιδρυτής του έργου με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Δρ Στυλιανή Καρατζά (Εκπαιδευτικός ΠΕ06, Αγγλικής Γλώσσας). Στο έργο μας συμμετείχαν σχολεία από Ιταλία, Πορτογαλία, Ισπανία και Ελλάδα.

Το έργο ενέπνευσε και ενέπλεξε κυρίως τα δύο τμήματα της Ε τάξης του Δημοτικού Σχολείου (Ε1, Ε2) ενώ συμμετείχαν και τα τμήματα της Στ σε κάποιες δραστηριότητες του προγράμματος. Στόχος του έργου ήταν οι μαθητές να εξερευνήσουν τη γειτονιά τους. Οι μαθητές και οι μασκότ τους μέσα από ένα περίπατο και με «αργή δημοσιογραφία», σαν εθνογράφοι, συνέλεξαν και μοιράστηκαν εικόνες. Μέσα από τη χρήση της πλατφόρμας του προγράμματος και την ανταλλαγή εμπειριών, οι μαθητές οδηγήθηκαν σε συζητήσεις για θέματα σχετικά με το περιβάλλον και τον πολιτισμό τους.

Μέσω κοινών δημιουργικών δραστηριοτήτων όπως δημιουργία αφισών, αναρτήσεων, η συγγραφή ιστορίας, ανταλλαγή χριστουγεννιάτικων καρτών κτλ. εξέλιξαν τη συνεργασία τους ως ομάδα.  Πραγματοποιήθηκαν βιντεοκλήσεις στις οποίες οι μαθητές παρουσίασαν τους εαυτούς τους, τα σχολεία τους και τις περιοχές τους, παρουσίασαν τα περιβαλλοντικά ζητήματα που ανακάλυψαν μέσα από τον περίπατό τους στην περιοχή τους, παρουσίασαν παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια και έπαιξαν παιχνίδια μαζί, εξασκώντας τη χρήση τη Αγγλικής γλώσσας για επικοινωνία σε αυθεντικό διαπολιτισμικό πλαίσιο.

Το έργο καθορίστηκε από την αρχή μαζί με τους εταίρους με ανταλλαγή απόψεων ως προς στόχους και δραστηριότητες, και στη συνέχεια προσαρμόστηκε στα ενδιαφέροντα των μαθητών, τους παιδαγωγικούς και εκπαιδευτικούς στόχους των αναλυτικών προγραμμάτων. Το έργο αποσκοπούσε στην ενθάρρυνση της αλληλεπίδρασης, επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ ευρωπαϊκών σχολείων και την προώθηση της Ευρωπαϊκής ταυτότητας του σχολείου.

 

284627004 1126608977906445 7586068436086247101 n284612841 416347563696093 1520993426136877350 n