Αυτοαξιολόγηση Σχολικής Μονάδας 4ου Δημοτικού Σχολείου
Σχολικό Έτος 2025-2026
Η διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο βελτίωσης και ανάπτυξης του σχολείου μας. Κατά τη φετινή σχολική χρονιά, στο 4ο Δημοτικό Σχολείο, συμμετέχει μας στη διαδικασία αυτή, η οποία έχει ως βασικό στόχο τη συστηματική παρακολούθηση, αποτίμηση και αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας έργου.
Η αυτοαξιολόγηση μας δίνει τη δυνατότητα να αναστοχαστούμε πάνω στις πρακτικές μας, να αναγνωρίσουμε τα δυνατά σημεία του σχολείου μας και να εντοπίσουμε τομείς που μπορούν να βελτιωθούν. Μέσα από συνεργασία, διάλογο και συλλογικότητα, το εκπαιδευτικό προσωπικό, οι μαθητές και οι γονείς συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση μιας σχολικής κουλτούρας συνεχούς προόδου.
Η φετινή διαδικασία πραγματοποιείται σε κλίμα συνεργασίας και δημιουργικότητας, με κοινό όραμα τη βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας και της σχολικής ζωής. Μέσα από την ανταλλαγή ιδεών, την αξιοποίηση καινοτόμων πρακτικών και την ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, επιδιώκουμε τη συνεχή αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου.
Η Αυτοαξιολόγηση δεν αποτελεί μια τυπική διαδικασία, αλλά μια ουσιαστική παιδαγωγική πράξη που ενισχύει τον αναστοχασμό, την υπευθυνότητα και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Παράλληλα, συμβάλλει στη δημιουργία ενός θετικού και υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος για όλους τους μαθητές.
Στο 4ο Δημοτικό Σχολείο πιστεύουμε ότι η συνεχής βελτίωση είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας. Με αίσθημα ευθύνης, ενσυναίσθησης και συνεργασίας, προχωρούμε σταθερά προς την επίτευξη των κοινών μας στόχων, με επίκεντρο πάντα το παιδί και τη μάθησή του.
Με εκτίμηση,
Αλεξακούδη Γεωργία