Χρήση του προαυλίου τις ώρες που δεν λειτουργεί το σχολείο

0

Συγγραφέας: 4ο Δημοτικό Ορεστιάδας | Κατηγορία Ανακοινώσεις, Γονείς, Διάφορα, Εκπαιδευτικοί | , στις 06-06-2020

Το προηγούμενο διάστημα της απαγόρευσης λειτουργίας των πάρκων και παιδικών χαρών ήταν κλειστό το προαύλιο του σχολείου. Παρά ταύτα, όχι λίγες φορές, εντοπίστηκαν μέσα στο χώρο παιδιά ή νέοι παρά τους κανόνες, περνώντας πάνω από τα κιγκλιδώματα. Διότι, είναι γνωστό και φαίνεται να μην μας απασχολεί ιδιαίτερα, “επιτρέπεται να αγνοούνται κανόνες, όροι, νόμοι, όταν τα παιδιά θέλουν να παίξουν, όταν γενικά τα παιδιά θέλουν”.

Η ευθύνη είναι ημών των μεγάλων σε ηλικία, των γονέων, των εκπαιδευτικών να εμφυσήσουμε στα παιδιά την ανάγκη και θέληση να εφαρμόζουν τους κανόνες, όπως κάνουν στο παιχνίδι που παίζουν με τους συνομήλικούς τους ή, δυστυχώς, στο διαδίκτυο μοναχικά απέναντι σε μια μηχανή με την απατηλή αίσθηση της παντοδυναμίας. Χωρίς την τήρηση κανόνων δεν μπορεί να γίνει ούτε παιχνίδι. Αυτή την αλήθεια, πολλές φορές, την παραβλέπουν οι νέοι που μεγαλώνουμε, με αποτελέσματα άλλοτε επανορθώσιμα κι άλλοτε όχι.

Την Παρασκευή 6 Ιουνίου 2020 επισκέφθηκε το σχολείο ειδικός ελεγκτής, εντεταλμένος του Δήμου Ορεστιάδας, για πιστοποίηση των οργάνων της παιδικής χαράς που υπάρχει στο προαύλιο, ο οποίος συνέστησε την απαγόρευση χρήσης τους λόγω επικινδυνότητας. Την ίδια ημέρα, μετά τη απόφαση για άνοιγμα των πάρκων και παιδικών χαρών, ανοίξαμε την είσοδο επί της Λαχανά για να μπορούν τα παιδιά της περιοχής να χρησιμοποιήσουν τον χώρο για αναψυχή, τοποθετώντας όμως πινακίδες και σήμανση απαγόρευσης προσέγγισης και χρήσης των οργάνων της παιδικής χαράς. Η εικόνα την επόμενη το πρωί είναι αυτή:

Είναι προφανές ότι, αφού δεν μπορεί να γίνουν σεβαστοί οι όροι λειτουργίας του χώρου, για να μην τεθεί σε κίνδυνο η υγεία κανενός παιδιού, το προαύλιο θα πρέπει να παραμείνει κλειστό τις ώρες που δεν λειτουργεί το σχολείο έως ότου επισκευαστούν ή αντικατασταθούν ή απομακρυνθούν τα όργανα της παιδικής χαράς.

Τέλος, αναφορικά με τα τα μέτρα απόστασης που επιβάλλονται αυτή την περίοδο, να επισημάνουμε ότι είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να επιτευχθούν όταν δεν τηρούνται από την οικογένεια στις συναναστροφές των παιδιών. Όταν όλες τις υπόλοιπες ώρες οι μαθητές συγχωτίζονται κατά δεκάδες σε πάρτυ, γιορτές, αυλές κλπ, το σχολείο, εκτός από παράλογο και γραφικό που μπορεί να φαντάζει στα μάτια τους, γίνεται “παράλογα” πιεστικό και πιθανότατα αναποτελεσματικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση