Ενημέρωση μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης
Τη Δευτέρα 12 Μαΐου επισκέφτηκε το σχολείο μας ομάδα καθηγητών του Μουσικού Γυμνασίου-Λυκείου Κομοτηνής, προκειμένου να ενημερώσει τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας για το Πρόγραμμα Σπουδών του Μουσικού Σχολείου, καθώς και τον τρόπο λειτουργίας του. Ακολούθησε παρουσίαση ενδεικτικών μουσικών οργάνων, παραδοσιακών και σύγχρονων, ώστε τα παιδιά μας να πάρουν μία πρώτη μικρή γεύση των όσων λαμβάνουν χώρα στο Μουσικό Σχολείο της πόλης μας.


















































