Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας την Τρίτη 5 Μαΐου 2026 συμμετείχαν στην ενημερωτική – εκπαιδευτική δράση «Το τόξο του Οδυσσέα» που υλοποιήθηκε στο Πάρκο Αποδήμων Ευρυτάνων της πόλης μας. Πρόκειται για μια συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας με την Ελληνική Ομοσπονδία Τοξοβολίας με στόχο την ανάδειξη του αθλήματος της τοξοβολίας που θα λάβει χώρα σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Στερεάς Ελλάδας. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας απόλαυσαν το μάθημα τοξοβολίας με τη βοήθεια των προπονητών της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας.
