Καλό καλοκαίρι!
Άλλη μια γεμάτη, δημιουργική και όμορφη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Οι διάδρομοι του σχολείου μας, που μέχρι χθες αντηχούσαν από τις φωνές, τα γέλια και τα παιχνίδια σας, τώρα ησυχάζουν για λίγο. Θέλουμε να συγχαρούμε όλους τους μαθητές μας για την προσπάθεια, την πρόοδο και το ήθος που έδειξαν φέτος. Μας κάνατε περήφανους Συνεχίστε να διαβάζετε