Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2021-2022 – 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΓΟΥΣ

2021-2022

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΑΡΓΟΥΣ

 

https://blogs.sch.gr/4dimargo/files/2021/10/4ο-ΔΗΜ_-ΣΧΟΛΕΙΟ-ΑΡΓΟΥΣ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ-ΣΧΟΛΙΚΟΣ-ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ-2021-2022-1.pdf

 

https://blogs.sch.gr/4dimargo/files/2021/10/1265-ΜΑΡΟΥΔΑΣ-ΕΓΚΡΙΤΙΚΟ-ΕΣ_-ΚΑΝ_-1.pdf

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
12/θέσιο 4ο Δημοτικό Σχολείο Άργους Διεύθυνση A΄/θμιας Αργολίδας
   

Κωδικός Σχολείου (ΥΠAIΘ)

 

9020005

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Έδρα του Σχολείου (διεύθυνση) Άργος, Ν.Αργολίδας – Δήμος Άργους Μυκηνών
 

Τηλέφωνο

2751068862

 

2751069462

 

Fax

2751068862
 

e-mail

 

mail@4dim- argous.arg.sch.gr

 

Ιστοσελίδα

 

https://blogs.sch.gr/4dimargo/

 

Διευθυντής Σχολικής Μονάδας

 

ΜΠΟΜΠΕΤΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

 

Υποδιευθυντής

ΚΑΛΙΑΓΚΟΥΡΗΣ ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Πρόεδρος

ΣυλλόγουΓονέων/

Κηδεμόνων

ΓΚΙΤΖΙΡΗ ΒΙΚΥ

 

Εσωτερικός

Κανονισμός Λειτουργίας

 

Εισαγωγή

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (άρθρο 37, Ν.4692/2020) επιδιώκει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες που είναι απαραίτητες για να πραγματοποιείται όσο καλύτερα γίνεται το έργο του σχολείου και να επιτυγχάνονται όσο γίνεται καλύτερα οι στόχοι που θέτουμε κάθε φορά ως σχολική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικοί, άλλο επιστημονικό προσωπικό, βοηθητικό προσωπικό ,γονείς /κηδεμόνες).

Ο Κανονισμός βασίζεται σε όσα προβλέπονται από την πολιτεία για την εκπαίδευση και τη λειτουργία των δημόσιων και ιδιωτικών Σχολείων, ενσωματώνει αποδεκτές παιδαγωγικές αρχές και είναι προσαρμοσμένος στις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του Σχολείου και τα χαρακτηριστικά της τοπικής σχολικής και ευρύτερης κοινότητας.

 

Σύνταξη, έγκριση και τήρηση του Κανονισμού.

 

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας συντάχθηκε ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή, με τη συμμετοχή όλων τωνμελών του Συλλόγου Διδασκόντων, των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων κ και Κηδεμόνων καθώς και εκπρόσωπο του Δήμου μας/της Δημοτικής μας κοινότητας. Έχει εγκριθεί από τον Συντονιστή/τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου μας καθώς και από τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης.

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας με την έναρξη του σχολικού έτους κοινοποιείται σεόλους του γονείς/κηδεμόνες και αναρτάται με την έναρξη του σχολικού έτους στον ιστότοπο τουΣχολείου. Μια συνοπτική μορφή του διανέμεται και συζητείται διεξοδικά μεόλουςτους/τιςμαθητές/μαθήτριεςτου Σχολείου.

Η ακριβής τήρησή του αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση όλων των μελών της σχολικής μαςκοινότητας: της διεύθυνσης του Σχολείου,των εκπαιδευτικών και του βοηθητικού προσωπικού,των μαθητών, τωνγονέωνκαι κηδεμόνων.

Ο Κανονισμός επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, μέσω της προβλεπόμενης απότον νόμο συμμετοχικής διαδικασίας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνει νέες νομοθετικές ρυθμίσεις, να ανταποκρίνεται στις αλλαγές των συνθηκών λειτουργίας του Σχολείου και τις, κατά καιρούς, αποφάσεις των αρμόδιων συλλογικών οργάνων του.

 

Ταυτότητα του σχολείου μας

Υποδομές – Στοιχεία Σχολείου

ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΥΠ.: 9020005
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ: ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
O.T.A.: ΑΡΓΟΥΣ-ΜΥΚΗΝΩΝ
Περιοχή μετάθεσης: Αργολίδα (Π.Ε.)

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:  

A

ΟΜΑΔΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 1
ΑΠΟΦΑΣΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΣΧ. ΜΟΝΑΔΑΣ (ΦΕΚ): (ΦΕΚ 1270/04-09-2003)
ΦEK            Ίδρυσης Τμήματος Ένταξης 1  

2540/Β/18-08-2016

ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟ: ΟΧΙ
ΤΜΗΜΑ     ΕΝΤΑΞΗΣ      –

Ωρολόγιο Πρόγραμμα

ΝΑΙ
Δυνατότητα για Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ: ΟΧΙ Αριθμός ΖΕΠ: Τ.Υ. 0
Δυνατότητα                για Φροντιστηριακά Τμήματα ΖΕΠ:  

ΟΧΙ

Αριθμός ΖΕΠ: Φ.Τ.  

0

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού     Έργου (ΑΕΕ):  

ΝΑΙ

Λειτουργεί ως ΣΕΠΠΕ: ΟΧΙ
 

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ: 12/Θ 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΓΟΥΣ

ΑΡΙΘΜΟΣ: ΒΛΑΣΣΗ 22
ΤΥΠΟΣ: 4o         ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΤΟΠΟΣ: ΒΛΑΣΣΗ 22 – ΑΡΓΟΣ ΑΡΓΟΥΣ
ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΑ:
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ: 12 /ΘΕΣΙΟ
ΑΠΟΦΑΣΗ

ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑΣ:

 

ΦΕΚ Οργανικότητας

 

 

ΦΕΚ 190 ΤΑ

ΕΔΕΥ – ΚΕΔΑΣΥ ΝΑΙ
ΕΙΝΑΙ    ΣΕ     ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ;  

ΟΧΙ

ΗΜ/ΝΙΑ            ΕΝΑΡΞΗΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:

ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:  

 

ΟΧΙ

 

 

Διευθυντής Σχολείου:

ΜΠΟΜΠΕΤΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α.Μ (571463)

 

Ειδικότητα Σ Α Θ
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ 2 0 2
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ 1 0 1
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ 2 0 2
ΔΑΣΚΑΛΟΙ 16 4 12
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 0 1
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 1 0 1
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ 2 2 0
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1 0 1
ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ 1 0 1
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2 0 2

 

Διδακτικό Προσωπικό:

ΩΡΑΡΙΟ       ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ:

ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

 

ΠΡΩΙΝΟ – ΟΛΟΗΜΕΡΟ

 

ΣΤΟ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟ 12 – 2 ΩΡΑΡΙΟ:

 

ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ             ΕΔΡΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ:

ΟΔΟΣ:

ΑΡΙΘΜΟΣ:

 

Πόλη ή χωριό ή οικισμός: ΤΚ: 21200

ΒΛΑΣΣΗ 22

ΑΡΓΟΣ                     –

Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 21200

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ      ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:    Ηλ. Διεύθυνση – (email): (mail@4dim-argous.arg.sch.gr

Ιστοσελίδα:  https://blogs.sch.gr/4dimargo/)

 

 

Τηλέφωνο: 2751068862
Φαξ: 2751068862
ΕΠΩΝΥΜΙΑ     ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ: ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Π.Ε. ΔΗΜΟΥ ΑΡΓΟΥΣ – ΜΥΚΗΝΩΝ
Α.Φ.Μ.     ΣΧΟΛΕΙΟΥ     / ΔΟΥ: 998178173 ΑΡΓΟΥΣ
Α.Φ.Μ.             ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ / ΔΟΥ: 998178173 ΑΡΓΟΥΣ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ:

 

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ

 

Τάξη

 

Τμήμα

Αριθμός Εγγεγραμμένων Αριθμός Ενεργών
Αγόρια Κορίτσια Σύνολο Αγόρια Κορίτσια Σύνολο
Α Α1 13 9 22 13 9 22
Α Α2 10 12 22 10 12 22
Β Β1 7 10 17 7 10 17
Β Β2 7 9 16 7 9 16
Γ Γ1 12 7 19 12 7 19
Γ Γ2 12 6 18 12 6 18
Δ Δ1 11 8 19 11 8 19
Δ Δ2 10 9 19 10 9 19
Ε Ε1 9 9 18 9 9 18
Ε Ε2 9 9 18 9 9 18
ΣΤ ΣΤ1 10 10 20 10 10 20
ΣΤ ΣΤ2 9 10 19 9 10 19
Σύνολο:

119

Σύνολο:

108

Σύνολο:

227

Σύνολο:

119

Σύνολο:

108

Σύνολο:

227

 

Κτήριο

Στεγάζεται σε κτηριακό συγκρότημα χωρισμένο σε δύο κτήρια. Η μια πτέρυγα (παλιό κτήριο) είναι το διατηρητέο κτήριο που ιδρύθηκε και οικοδομήθηκε το 1930.

Η άλλη πτέρυγα είναι νεότερη και αποτελεί λειτουργική επέκταση του παλιού διατηρητέου κτηρίου, ιδρύθηκε το 1985.

Εργαστήρια και αίθουσες διδασκαλίας

Αίθουσες διδασκαλίας

6 αίθουσες διδασκαλίας στο παλαιό κτίριο και 6 αίθουσες διδασκαλίας στο νεότερο κτίριο

Βοηθητικοί χώροι

Διαθέτει μια αίθουσα πολλαπλών χρήσεων εκδηλώσεων και ολοήμερου σχολείου, αίθουσα τμήματος ένταξης, αίθουσα υπολογιστών και πληροφορικής, αίθουσες εποπτικού υλικού, κυλικείο, αποθήκες, τουαλέτες αγοριών, κοριτσιών και εκπαιδευτικών, γυμναστήριο πλήρως εξοπλισμένο και βιβλιοθήκες που φιλοξενούνται στις αίθουσες διδασκαλίας.

Γραφεία

Γραφείο Διευθυντή, γραφείο εκπαιδευτικών, Γραφείο Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Γραφείο νοσηλευτικής φροντίδας και κόβιντ 19.

Η αυλή

Λειτουργεί κυλικείο, η προμήθεια ψωμιού και υλικών γίνεται από τοπικές επιχειρήσεις. Μέρος του αύλειου χώρου είναι στεγασμένο.

Στην αυλή υπάρχει οργανωμένος κήπος με καλλωπιστικά φυτά, δένδρα και παγκάκια περιμετρικά του Σχολείου.

Υπάρχει, επίσης, γήπεδο μπάσκετ, βόλεϊ και ποδοσφαίρου (με μη κανονικές διαστάσεις). Στο δάπεδο του προαυλίου υπάρχουν ζωγραφισμένα εκπαιδευτικά παιχνίδια για τους μαθητές του Σχολείου.

Νέες τεχνολογίες

Η αίθουσα πληροφορικής διαθέτει προτζέκτορα, 12 υπολογιστές με πρόσβαση στο διαδίκτυο, το οποίο χρειάζεται άμεση αναβάθμιση όσον αφορά την ταχύτητά του. Βεβαίως, πρόσβαση στο διαδίκτυο έχουν και όλες οι αίθουσες των δύο κτηρίων, του οποίου όμως οι γραμμές χρειάζονται συντήρηση και αναβάθμιση. Το γραφείο του Διευθυντή διαθέτει έναν επιτραπέζιο υπολογιστή, ένα φαξ, έναν εκτυπωτή, ένα σκάνερ κι ένα φωτοτυπικό. Τα ίδια υπάρχουν και στο γραφείο των εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί

Στο σχολείο εργάζονται 29 εκπαιδευτικοί, εκ των οποίων και οι 24 είναι μόνιμοι και 6 αναπληρωτές, και με συμπλήρωση ωραρίου στο σχολείο.

Ο μέσος όρος ηλικίας των εκπαιδευτικών είναι περίπου 45 ετών.

Το ωρολόγιο πρόγραμμα ξεκίνησε κανονικά τον Σεπτέμβριο και καλύφθηκε πλήρως τον ίδιο μήνα.

 

Η τοπική αυτοδιοίκηση

Υπάγεται στον Δήμο Άργους Μυκηνών και χρηματοδοτείται από τη Σχολική Επιτροπή του Δήμου.

 

  1. Βασικές αρχές και στόχοι του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας

Ο Κανονισμός, περιλαμβάνει όρους και κανόνες, κατανομή αρμοδιοτήτων και ευθυνών, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων , για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας έτσι ώστε να διαμορφώνεται στο σχολείο ένα παιδαγωγικό και διδακτικό κλίμα που διευκολύνει την απρόσκοπτη, μεθοδική και αποτελεσματική λειτουργία του. Ταυτόχρονα οι δυσκολίες και τα προβλήματα που προκύπτουν αντιμετωπίζονται από τα μέλη της σχολικής κοινότητας ως προκλήσεις και ευκαιρίες βελτίωσης, ανάπτυξης και ενδυνάμωσης παιδαγωγικών, διδακτικών, και άλλων πρακτικών.

Βασικοί στόχοι του Κανονισμού είναι οι μαθητές/μαθήτριες να διαμορφώσουν την προσωπικότητά τους, να διαπαιδαγωγηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να αποκτήσουν δεξιότητες οι οποίες έχουν βασικό και κυρίαρχο ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία και ταυτόχρονα αποτελούν δεξιότητες ζωής, όπως η δημιουργικότητα, ο αυτοέλεγχος, η συναίσθηση της ευθύνης, η συνεργασία, η ενσυναίσθηση, ο αμοιβαίος σεβασμός, η αλληλοκατανόηση, η αποδοχή της διαφορετικότητας, ο σεβασμός όλων σε κοινούς συμφωνημένους κανόνες, η περιβαλλοντική συνείδηση, η προστασία της υγείας, καθώς και η εδραίωση της ισότητας, της αλληλεγγύης και της δημοκρατίας.

Μέσω των συμφωνημένων αρχών/κατευθύνσεων του Κανονισμού του Σχολείου μας επιδιώκεται:

  • Να εξασφαλίζεται ένα υποστηρικτικό πλαίσιο για να πραγματοποιείται με επιτυχία το εκπαιδευτικό έργο και η απρόσκοπτη συμμετοχή όλων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Να καλλιεργείται κατάλληλο κλίμα για την ανάπτυξη της προσωπικότητας του/της κάθε μαθητή/μαθήτριας αλλά και όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.
  • Να διασφαλίζεται η σωματική και ψυχική υγεία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.
  • Να δημιουργούνται οι συνθήκες αξιοπρεπών και αποδοτικών συνθηκών διδασκαλίας, μάθησης και εργασίας.

 

  1. Λειτουργία του Σχολείου
  2. Διδακτικό ωράριο

Η έναρξη, η λήξη η διάρκεια μαθημάτων του υποχρεωτικού προγράμματος και του ολοήμερου, τα διαλείμματα, ο χρόνος διδασκαλίας κάθε διδακτικού αντικειμένου καθώς και η έναρξη και λήξη του διδακτικού έτους καθορίζονται από τις κείμενες διατάξεις και αποφάσεις του ΥΠΑΙΘ. Ανακοινώνονται στους γονείς και τα παιδιά με την έναρξη του διδακτικού έτους και αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Σχολείου.

Για το σχολικό έτος 2021-2022 το πρόγραμμα του σχολείου μας διαμορφώνεται ως εξής:

Υποχρεωτικό πρόγραμμα

  • Λειτουργία Πρωινής ζώνης- υποδοχή μαθητών 00-7.15. (μόνο για τους μαθητές που είναι γραμμένοι στην πρωινή ζώνη)
  • Υποδοχή των μαθητών και των μαθητριών στο σχολείο: 00-08:15.
  • Έναρξη 1ης διδακτικής περιόδου: 08:15.
  • Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος-αποχώρηση μαθητών και μαθητριών: 13:15 (εξάωρο)

 

Ολοήμερο πρόγραμμα

(μόνο για τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου που συμμετέχουν στο Ολοήμερο)

  • Έναρξη λειτουργίας των δραστηριοτήτων Ολοήμερου προγράμματος:  13:20
  • Λήξη των δραστηριοτήτων Ολοήμερου προγράμματος: 16:00

Οι γονείς/ κηδεμόνες των μαθητών και των μαθητριών που είναι εγγεγραμμένοι στο Ολοήμερο πρόγραμμα δηλώνουν από την αρχή της σχολικής χρονιάς την ακριβή ώρα αναχώρησης από το σχολείο στις 15:00. ή στις 16:00.

 

  1. Προσέλευση και αποχώρηση μαθητών/μαθητριών

Η ώρα προσέλευσης των μαθητών και μαθητριών είναι 08:00 έως 08:15.

Η έγκαιρη προσέλευση και η καλά οργανωμένη και ελεγχόμενη αποχώρηση είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση του διδακτικού έργου και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου γενικότερα, είναι δε μαζί με την υπηρεσία των εφημερευόντων εκπαιδευτικών ο μηχανισμός εκείνος που προστατεύει την ασφάλεια των μαθητών και μαθητριών και του προσωπικού του σχολείου.

Για λόγους ασφάλειας των μαθητών/μαθητριών αλλά και για την ομαλή λειτουργία του προγράμματος η είσοδος του σχολείου κλείνει στις 8:20. Σε περίπτωση που μαθητής/μαθήτρια προσέρχεται χωρίς αιτιολογία με καθυστέρηση, για να μην δημιουργείται αναστάτωση στο παιδαγωγικό έργο του τμήματος που φοιτά, παραμένει στον χώρο υποδοχής που

 

έχει καθοριστεί ή προβλέπονται άλλες διευθετήσεις και εισέρχεται στην τάξη του/της μετά την ολοκλήρωση του πρώτου δίωρου (9:40).

Οι μαθητές και οι μαθήτριες σε καμία περίπτωση δε φεύγουν από το σχολείο πριν τη λήξη των μαθημάτων χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη έκτακτης αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου(π.χ. ασθένεια), ενημερώνεται ο γονέας/κηδεμόνας για να προσέλθει στο Σχολείο και να συνοδεύσει το παιδί στο σπίτι του, αφού προηγουμένως συμπληρώσει το σχετικό έντυπο.

Οι εκπαιδευτικοί εφημερίας που είναι υπεύθυνοι, υποδέχονται τους μαθητές και τις μαθήτριες στην είσοδο του Σχολείου και οι γονείς/κηδεμόνες-συνοδοί αποχωρούν. Μετά το ηχητικό σήμα(κουδούνι),με ευθύνη των εφημερευόντων, κλείνει η είσοδος του σχολείου. Κατά τη διάρκεια του χρόνου προσέλευσης των μαθητών/μαθητριών δεν παρευρίσκεται χωρίς άδεια στον χώρο του σχολείου κανένας επισκέπτης.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες που συνοδεύονται καθημερινά κατά την αποχώρησή τους περιμένουν τον γονέα/κηδεμόνα τους και δε φεύγουν ποτέ από το Σχολείο χωρίς τη συνοδεία τους. Οι γονείς/κηδεμόνες προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή των μαθητών και των μαθητριών και παραμένουν έξω από τις εισόδους του σχολείου, χωρίς να παρεμποδίζουν τη διαδικασία αποχώρησης. Κάθε καθυστέρηση στην προσέλευση των συνοδών δημιουργεί κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών/μαθητριών που ολοκληρώνουν το πρόγραμμά τους αλλά και αυτών που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα. Σε περιπτώσεις δυσμενών καιρικών συνθηκών το σχολείο προβλέπει χώρους αναμονής και τροποποίηση της διαδικασίας ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο η έκθεση γονέων και μαθητών στις καιρικές συνθήκες δίχως να τεθεί σε κίνδυνο η ασφάλεια των μαθητών.

Όσοι από τους μαθητές και τις μαθήτριες αποχωρούν χωρίς συνοδεία γονέων/κηδεμόνων,έχουν απαραίτητα μαζί τους την κάρτα εξόδου (την οποία έχουν προμηθευτεί από τη Διεύθυνσητου Σχολείου κατόπιν κατάθεσης σχετικής Υπεύθυνης Δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους )και την επιδεικνύουν σε καθημερινή βάση.

Τέλος, εάν κάποιος γονέας/κηδεμόνας χρειαστεί, για ειδικό λόγο να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, χρειάζεται να ενημερώσει εγκαίρως τη Διεύθυνση του Σχολείου.

 

**      H χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό στους εξωτερικούς χώρους των

σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την

προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία.

 

  • Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Σχολείου

Το Σχολείο μας εφαρμόζει το Ωρολόγιο Πρόγραμμα, όπως αυτό ορίζεται από τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ και εξειδικεύεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων με ευθύνη του Διευθυντή/της Διευθύντριας ή της Προϊσταμένης/του Προϊσταμένου.

Οι γονείς/κηδεμόνεςενημερώνονταιέγκαιραγιαπρογραμματισμένεςήέκτακτες (γνωστές όμως εκ των προτέρων) αλλαγές που προκύπτουν στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα, κατά της διάρκεια του σχολικού έτους, όπως επίσης και αλλαγές που σχετίζονται με αλλαγή διδασκόντων ως προς τα γνωστικά αντικείμενα.

 

  1. Σχολική και Κοινωνική Ζωή

Ι.Φοίτηση

Η φοίτηση των μαθητών/μαθητριών στα Δημοτικά Σχολεία είναι υποχρεωτική και εποπτεύεται από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης, ο οποίος/η οποία καταγράφει τις καθημερινές απουσίες και τις καταχωρίζει στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘ. Η ελλιπής φοίτηση και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, δυσχεραίνει τόσο το σχολικό έργο όσο και την πρόοδο των μαθητών/μαθητριών . Την ουσιαστική αλλά και την τυπική ευθύνη απέναντι στο σχολείο και την πολιτεία για τη φοίτηση των μαθητών, φέρουν κατά τον νόμο οι γονείς/κηδεμόνες τους.

 

Όσον αφορά στη συμμετοχή των παιδιών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, καθώς και στις αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου, είναι απαραίτητη η συμπλήρωση Ατομικού Δελτίου Υγείας για τους μαθητές των τάξεων Α’, και Δ’ σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο.

 

  1. Σχολικοί χώροι

Κοινός στόχος όλων είναι ο σεβασμός του σχολικού χώρου. Ο σεβασμός στα περιουσιακά στοιχεία του Σχολείου, τις υποδομές, τον εξοπλισμό αλλά και το φυσικό περιβάλλον του Σχολείου αποτελεί βασική υποχρέωση όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Με το ίδιο σκεπτικό υπάρχει φροντίδα για την τάξη και την καλαισθησία στις σχολικές αίθουσες, καθώς είναι οι ιδιαίτερος χώρος, όπου παραμένουν και εργάζονται μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικοί πολλές ώρες. Φροντίδα όλων να διατηρούνται οι χώροι καθαροί.

 

  • Διάλειμμα

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές/μαθήτριες βγαίνουν στο προαύλιο, όπως έχει καθοριστεί για κάθε τάξη, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να μειώνεται η πιθανότητα ατυχημάτων.

Σε περίπτωση κακοκαιρίας ορίζονται από τους/τις εκπαιδευτικούς οι προκαθορισμένοι χώροι παραμονής των μαθητών και μαθητριών.

Με την ολοκλήρωση κάθε διδακτικής ώρας, ο/η εκπαιδευτικός εξέρχεται τελευταίος/τελευταία, αφού κλειδώσει την αίθουσα. Δεν επιτρέπεται η παραμονή των μαθητών και των μαθητριών στις αίθουσες ή στους διαδρόμους του σχολείου.

Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού, ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων αλλά και χρόνος ικανοποίησης βιολογικών αναγκών (φαγητό, νερό, πλύσιμο χεριών). Οι μαθητές και οι μαθήτριες αλληλοεπιδρούν, παίζουν αρμονικά και για οποιοδήποτε πρόβλημα ή δυσκολία αντιμετωπίζουν απευθύνονται στους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στο προαύλιο.

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος δεν επιτρέπεται κανένας ανήλικος ή ενήλικος να παρακολουθεί, να συνομιλεί ή να δίνει αντικείμενα σε μαθητές και μαθήτριες του σχολείου από τα κάγκελα του προαύλιου χώρου. Εάν επιθυμεί να δώσει φαγητό στο παιδί του παραδίδεται αυτό από τον γονέα/κηδεμόνα σε εφημερεύοντα εκπαιδευτικό του σχολείου.

Μόλις χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα οι μαθητές/μαθήτριες προσέρχονται στους προκαθορισμένους χώρους συγκέντρωσης για κάθε τάξη, όπου τους παραλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί με τους οποίους έχουν μάθημα και τους συνοδεύουν στην αίθουσα διδασκαλίας ή στο προαύλιο σε περίπτωση που έχουν το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

 

Όσον αφορά στη συμμετοχή των παιδιών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, καθώς και στις αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου ,είναι απαραίτητη η συμπλήρωση Ατομικού Δελτίου Υγείας για τους μαθητές των τάξεων Α’, και Δ’ σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο.

 

  1. Σχολική εργασία

Οι μαθητές και μαθήτριες παρακολουθούν και συμμετέχουν ενεργά στην καθημερινή διδακτική διαδικασία και δεν παρακωλύουν το μάθημα σεβόμενοι το δικαίωμα των συμμαθητών και συμμαθητριών τους για μάθηση. Για την απρόσκοπτη διεξαγωγή του μαθήματος φέρνουν μαζί τους καθημερινά τα απαραίτητα βιβλία και μόνο ότι είναι απαραίτητο για τη σχολική εργασία τους. Όταν ανατίθεται στα παιδιά εργασία για το σπίτι (κατ’οίκον εργασία) αυτή είναι σχεδιασμένη από τον εκπαιδευτικό της τάξης σύμφωνα με τις ανάγκες και το επίπεδο του κάθε μαθητή και της κάθε μαθήτριας. Οι κατ’ οίκον εργασίες ενίοτε αποτελούν συμπλήρωμα της εργασίας που γίνεται στην τάξη. Τα παιδιά μαθαίνουν να εργάζονται μόνα τους, να δημιουργούν, να αυτενεργούν, να είναι υπεύθυνα. Οι γονείς/κηδεμόνες συμμετέχουν στη μελέτη του παιδιού τους, επιβλέποντάς το, βοηθώντας τον αναστοχάζεται επί των πρακτικών μελέτης του. Στόχος είναι το παιδί να μάθει να διαβάζει αυτόνομα, όσον το δυνατό νωρίτερα ακολουθώντας την πορεία της φθίνουσας καθοδήγησης. Οι γονείς/κηδεμόνες δεν διεκπεραιώνουν τι εργασίες του παιδιού αντί αυτού και αποφεύγουν να του προκαλούν άγχος. Η εμπιστοσύνη μεταξύ γονέων/κηδεμόνων και εκπαιδευτικών έχει κοινό στόχο την υγιή ανάπτυξη παιδιών με ολοκληρωμένη προσωπικότητα.

 

  1. Τμήμα Ένταξης – Υποστηρικτική Δομή

Στο νηπιαγωγείο μας λειτουργεί ο θεσμός του Τμήματος Ένταξης από το 2016. Το Τμήμα Ένταξης αποτελεί θεσμό της Ειδικής Αγωγής και μαζί με τα Ειδικά Σχολεία και την Παράλληλη Στήριξη συνθέτουν το βασικό κορμό της Εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στόχος του Τμήματος Ένταξης (Τ.Ε.) είναι η διαχείριση των δυσκολιών των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αυτονόμησή τους και τελικά η ισότιμη και όσο το δυνατόν πιο λειτουργική ένταξη τους μέσα στη σχολική κοινότητα.

 

  • Λειτουργία ΕΔΥ – Υποστηρικτική Δομή

Στο σχολείο μας από το σχολικό έτος 2017 έως και το 2021-2022 λειτουργεί ο θεσμός της ΕΔΥ-ΚΕΔΑΣΥ. Κάθε Τετάρτη λοιπόν στα πλαίσια λειτουργίας του θεσμού παρέχεται υποστήριξη και συμβουλευτική στα νήπια και στις οικογένειές τους όταν η επιτροπή το κρίνει απαραίτητο και όταν αυτό ζητηθεί. Πιο συγκεκριμένα η ΕΔΥ ασκεί τις ακόλουθες αρμοδιότητες:

  1. διενεργεί αξιολογήσεις του είδους των δυσκολιών και των πιθανών εκπαιδευτικών, ψυχοκοινωνικών και άλλων φραγμών στη μάθηση που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένοι μαθητές και προτείνει την παραπομπή στα ΚΕΣΥ των μαθητών για τους οποίους, ύστερα από την υποστήριξη στο σχολείο τους και την εφαρμογή βραχυχρόνιου προγράμματος παρέμβασης, κρίνεται ότι απαιτείται η έκδοση αξιολογικής έκθεσης – γνωμάτευσης, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 11. Για την παραπομπή των μαθητών απαιτείται αίτηση των γονέων ή κηδεμόνων και αιτιολογημένη εισήγηση του συλλόγου διδασκόντων, από την οποία να προκύπτει ότι έχουν γίνει όλες οι αναγκαίες υποστηρικτικές παρεμβάσειςαπό τη σχολική μονάδα του μαθητή και την ΕΔΕΑΥ και να εκτίθενται τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων αυτών
  2. υποστηρίζει τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων σε ζητήματα παιδαγωγικής ανταπόκρισης στην ετερογένεια του μαθητικού πληθυσμού, όπως η εφαρμογή μεθόδων διαφοροποιημένης διδασκαλίας, διαθεματικών και διεπιστημονικών προσεγγίσεων, ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας, βιωματικής μάθησης και εναλλακτικών μορφών μάθησης,
  1. διαμορφώνει προγράμματα προσχολικής πρώιμης παρέμβασης, σε συνεργασία με τα ΚΕΣΥ
  2. εξειδικεύει τους βασικούς άξονες των ΕΠΕ, όπως αυτοί καθορίζονται από τα ΚΕΣΥ και έχει την ευθύνη παρακολούθησης της εφαρμογής τους, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό τουτμήματος φοίτησης.
  3. παρακολουθεί τις δράσεις κοινωνικής στήριξης των μαθητών και συνεργάζεται με τις κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων και, κατά περίπτωση, με λοιπούς φορείς, όπως ΙΠΔ Κέντρα, άλλες δημόσιες υπηρεσίες της περιοχής που παρέχουν ιατρική ή ψυχολογική υποστήριξη, κοινωνικές υπηρεσίες, καθώς και με τις αρμόδιες δικαστικές αρχές, όταν προκύπτουν σαφείς ενδείξεις προβλημάτων ψυχικής υγείας ή παιδικής κακοποίησης ή γονεϊκής παραμέλησης.

 

  1. Συμπεριφορά-Δικαιώματα-Υποχρεώσεις Ο Διευθυντής
  • Συμβάλλει στη       δημιουργία        κλίματος        δημοκρατική        συμπεριφοράς        των

διδασκόντων/διδασκουσών και των μαθητών/μαθητριών και είναι υπεύθυνος/υπεύθυνη, σε συνεργασία με τους διδάσκοντες/ουσες για την τήρηση της πειθαρχίας.

  • Ενημερώνει τον Σύλλογο των Διδασκόντων για την εκπαιδευτική νομοθεσία, τις εγκυκλίους και τις αποφάσεις που αφορούν τη λειτουργία του Σχολείου και την εφαρμογή των προγραμμάτων εκπαίδευσης.
  • Λαμβάνει μέριμνα για την εξασφάλιση παιδαγωγικών μέσων και εργαλείων, την καλή χρήση του στη σχολική τάξη, τη λειτουργικότητα και την αντικατάστασή τους σε περίπτωση φθοράς
  • Είναι υπεύθυνος/υπεύθυνη, μαζί με τους/τις εκπαιδευτικούς, για την καθαριότητα και αισθητική των χώρων του διδακτηρίου, καθώς και για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των μαθητών/μαθητριών.
  • Απευθύνει στους διδάσκοντες/στις διδάσκουσες, όταν είναι απαραίτητο, συστάσεις με πνεύμα συναδελφικής αλληλεγγύης.

 

Οι εκπαιδευτικοί

  • Εκπαιδεύουν τους μαθητές και τις μαθήτριες, σύμφωνα με τους σκοπούς και τους στόχους της εκπαίδευσης και μέσα στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πολιτικής, με την καθοδήγηση των Στελεχών της εκπαίδευσης.
  • Προετοιμάζουν καθημερινά και οργανώνουν το μάθημά τους, εφαρμόζοντας σύγχρονες και κατάλληλες μεθόδους διδασκαλίας, με βάση τις ανάγκες των μαθητών/μαθητριών και τις ιδιαιτερότητες των γνωστικών αντικειμένων.
  • Συνεργάζονται με τους μαθητές/μαθήτριες, σέβονται την προσωπικότητά τους, καλλιεργούν και εμπνέουν σ’αυτούς , κυρίωςμε το παράδειγμά τους, δημοκρατική συμπεριφορά.
  • Μεριμνούν για τη δημιουργία κλίματος αρμονικής συνεργασίας και συνεχούς και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών, και τους ενημερώνουν για τη φοίτηση, τη διαγωγή και την επίδοση των παιδιών τους.
  • Φροντίζουν για την πρόοδο όλων των μαθητών/μαθητριών τους και τους προσφέρουν παιδεία διανοητική, ηθική και κοινωνική.
  • Συμβάλλουν στην εμπέδωση ενός ήρεμου ,θετικού, συνεργατικού, συμπεριληπτικού, εποικοδομητικού σχολικού κλίματος.
  • Ενδιαφέρονται για τις συνθήκες ζωής των μαθητών/μαθητριών τους στην οικογένεια και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, λαμβάνουν υπόψη τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόοδο και συμπεριφορά των μαθητών/μαθητριών τους και υιοθετούν κατάλληλες παιδαγωγικές ενέργειες, ώστε να αντιμετωπισθούν πιθανά προβλήματα.
  • Ενθαρρύνουν τους μαθητές/μαθήτριες να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση και λήψη αποφάσεων για θέματα που αφορούν τους ίδιους και το Σχολείο και καλλιεργούν τις αρχές και το πνεύμα αλληλεγγύης και συλλογικότητας.

 

  • Συνεργάζονται με τον Διευθυντή, τους γονείς και τα αρμόδια Στελέχη για την καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, σεβόμενοι την προσωπικότητα και τα δικαιώματα των μαθητών/μαθητριών.
  • Ανανεώνουν και εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους, σχετικά με τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα και τις επιστήμες της αγωγής τόσο μέσω των διάφορων μορφών επιμόρφωσης και επιστημονικής παιδαγωγικής καθοδήγησης, που παρέχονται θεσμικά από το σύστημα της οργανωμένης εκπαίδευσης, όσο και με την αυτοεπιμόρφωση.

 

 

Οι μαθητές/μαθήτριες

  • Αποδίδουν σεβασμό, με τα λόγια και τις πράξεις τους, προς κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας.
  • Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων τηρούν τους κανόνες της τάξης. Συμμετέχουν ενεργά στην καθημερινή παιδευτική διδακτική διαδικασία και δεν παρακωλύουν το μάθημα, σεβόμενοι το δικαίωμα των συμμαθητών/συμμαθητριών για μάθηση.
  • Απευθύνονται στους/στις εκπαιδευτικούς και στη Διεύθυνση του Σχολείου και ζητούν τη βοήθειά τους, για κάθε πρόβλημα που τους απασχολεί και τους δημιουργεί εμπόδιο στη σχολική ζωή και πρόοδό τους
  • Προσέχουν και διατηρούν καθαρούς όλους τους χώρους του Σχολείου. Ταυτόχρονα ενδιαφέρονται για το σχολικό κτίριο και την υλική περιουσία του. Επίσης, δεν καταστρέφουν τα σχολικά βιβλία που παρέχονται δωρεάν από την πολιτεία.
  • Αποφεύγουν ρητά την άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας(σωματική, λεκτική ή ψυχολογική).
  • Προσπαθούν να λύνουν τις αντιθέσεις ή διαφωνίες με διάλογο, ακολουθώντας διαδοχικά τα παρακάτω βήματα:
  1. Συζητούν άμεσα και ειρηνικά με αυτόν που έχουν τη διαφορά.
  2. Απευθύνονται στον υπεύθυνο εκπαιδευτικό τμήματος ή στον Σύμβουλο Σχολικής Ζωής.
  3. Απευθύνονται στον Διευθυντή
  • Σε περιπτώσεις που γίνονται αποδέκτες ή παρατηρητές βίαιης λεκτικής, ψυχολογικής ή και σωματικής συμπεριφοράς, ενεργούν άμεσα και ακολουθούν τα παραπάνω βήματα.
  • Συμβάλλουν στην υιοθέτηση αειφορικών πρακτικών, όπως η εξοικονόμηση ενέργειας και η ανακύκλωση υλικών.
  • Στις σχολικές εκδηλώσεις και γιορτές αλλά και στις διδακτικές επισκέψεις εκτός Σχολείου ακολουθούν τους συνοδούς εκπαιδευτικούς και συμπεριφέρονται με ευγένεια και

ευπρέπεια.

  • Επικοινωνούν ,όταν υπάρχει ανάγκη , με τους γονείς τους, μέσω των τηλεφώνων του Σχολείου, αφού ζητήσουν άδεια.

 

Γονείς και κηδεμόνες

  • Φροντίζουν ώστε το παιδί να έρχεται έγκαιρα και ανελλιπώς στο σχολείο και να ενημερώνουν σε περίπτωση απουσίας του.
  • Διαβάζουν προσεκτικά όλες τις έντυπες ανακοινώσεις που μεταφέρουν τα παιδιά μας (ή αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων) ώστε να ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του Σχολείου.
  • Συνεργάζονται αρμονικά σε προσωπικό επίπεδο αλλά και μέσω του Συλλόγου Γονέων με τη Διεύθυνση και τον Σύλλογο των Διδασκόντων για θέματα που αφορούν τους μαθητές/μαθήτριες.
  • Ενημερώνουν έγκαιρα και προσκομίζουν τα σχετικά έγγραφα, αν υπάρχουν, για κάθε ειδικό θέμα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά τους – θέματα υγείας, ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες ή ανάγκες, θέματα οικογενειακής και κοινωνικής κατάστασης-τα οποία μπορούν να επηρεάσουν την επίδοση ,τη φοίτηση και συμπεριφορά του παιδιού μας και ζητούν τη συνδρομή του σχολείου.

 

  1. Παιδαγωγικόςέλεγχος

 

Τα ζητήματα μη αποδεκτής συμπεριφοράς στο σχολείο αποτελούν αντικείμενο συνεργασίας των γονέων/κηδεμόνων με τον εκπαιδευτικό/την εκπαιδευτικό υπεύθυνο της τάξης, τον Διευθυντή            τηςσχολικήςμονάδας,τονΣύλλογοΔιδασκόντωνκαιτονΣυντονιστή/τηΣυντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, προκειμένου να υπάρξει η καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπιση του θέματος .Σε κάθε περίπτωση και πριν από οποιαδήποτε απόφαση, λαμβάνεται υπόψη η βασική αρχή του σεβασμού της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων του παιδιού. Οι σωματικές ποινές δεν επιτρέπονται.

Το σχολείο, ως φορέας αγωγής ,έχει καθήκον να λειτουργεί έτσι ώστε οι μαθητές και μαθήτριες να συνειδητοποιήσουν ότι κάθε πράξη τους έχει συνέπειες, να μάθουν να αναλαμβάνουν την ευθύνη των επιλογών τους και να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες. Αν η συμπεριφορά του μαθητή και της μαθήτριας δεν εναρμονίζεται με τα αποδεκτά πρότυπα και αποκλίνει από την τήρηση τουεσωτερικού κανονισμού του σχολείου, τότε αντιμετωπίζει τον παιδαγωγικό έλεγχο, σύμφωνα μετις αρχές της ψυχολογίας και παιδαγωγικής που διέπουν την ηλικία του αλλά και τις κείμενεςδιατάξεις.

Οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από το Σχολείο για την όποια μη αποδεκτή συμπεριφορά των παιδιών τους και των ενεργειών που θα αναληφθούν. Η στενή συνεργασία σχολείου- γονέων/κηδεμόνων είναι πάντα αναγκαία και επιβεβλημένη.

 

Καινοτόμες πρακτικές που έχουν υιοθετηθεί στο σχολείο

Η υιοθέτηση εκπαιδευτικών καινοτομιών μπορεί να οδηγήσει στην αντικατάσταση παρωχημένων προγραμμάτων, στην ανάπτυξη βελτιωμένων και αποτελεσματικών πρακτικών για τη διδασκαλία, τη μάθηση και την αξιολόγηση, σε αλλαγές στην οργάνωση και στη διοίκηση, και, τέλος, στην εξέλιξη της ίδιας της σχολικής μονάδας. Τα καινοτόμα στοιχεία αφορούν στην οργάνωση της σχολικής μονάδας, στο αναλυτικό πρόγραμμα, στις εκπαιδευτικές μεθοδολογίες, στους τρόπους μάθησης, στην αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών, στις σχέσεις μεταξύ των εμπλεκομένων, στις δεξιότητες των εκπαιδευτικών και των μαθητών και, γενικά, στις αξίες που διαμορφώνονται στην κοινότητα του κάθε σχολείου.

Πιο αναλυτικά για το σχολικό έτος 2021-2022 με αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας προγραμματίστηκαν οι ακόλουθες δράσεις:

  • Δράσεις στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού
  • Δραστηριότητες με την ευκαιρία του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας των ατόμων τηςΤρίτης Ηλικίας
  • Δράσεις στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας των Ζώων
  • Δραστηριότητες για την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης
  • Υλοποίηση Δράσης «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» για την Ημέρα της Σχολικής βίας
  • Υλοποίηση Δράσεων για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821
  • Υλοποίηση προγράμματος «Στοματική υγεία και διατροφή» – Ενημέρωση από επισκέπτεςυγείας
  • Δράσεις στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος
  • Πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής – Στεμ, από την πληροφορικό του σχολείου μας
  • Δράσεις στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος
  • Υλοποίηση εργαστηρίων Δεξιοτήτων
  • Ενδοσχολικές επιμορφώσεις
  • *Πρόγραμμα παραδοσιακών χορών του Λυκείου Ελληνίδων – Παραρτήματος Άργους(εκτός σχολικού ωραρίου)
  • *Διδασκαλία του μπάσκετ από επαγγελματίες προπονητές του Άργους σε μαθητές του Σχολείου μας(εκτός σχολικού ωραρίου)
  • *Εξετάσεις γλωσσομάθειας πτυχίου lrn, δύο φορές τον χρόνο στο σχολείο μας(εκτός σχολικού ωραρίου)

* Οι τρεις τελευταίες δραστηριότητες φέρνουν έσοδα στο σχολικό μας ταμείο μέσω της Σχολικής

 

Επιτροπής του Δήμου Άργους Μυκηνών

 

Άλλα θέματα

 

Προσωπικά δεδομένα

Τηρείται απαρέγκλιτα η ισχύουσα νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Επιπροσθέτως, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης(GDPR),επιβάλλεται η γραπτή συγκατάθεση των γονέων ως προς τη συλλογή, επεξεργασία και δημοσιοποίηση οπτικού υλικού των παιδιών τους.

 

Εμβολιασμός μαθητών/μαθητριών

Σύμφωνα με την γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών υποχρεωτικά είναι όλα εκείνα τα εμβόλια που είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. Ένα από τα δικαιολογητικά εγγραφής, αποτελεί και η επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

 

 

Λειτουργία Κυλικείου

Το Υπουργείο Υγείας ορίζει με υγειονομικές διατάξεις τα προϊόντα που μπορούν να διατίθενται στα Σχολικά Κυλικεία, με στόχο την προστασία και προαγωγή της υγείας των μαθητών/μαθητριών και τη δημιουργία ενός υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος σε θέματα υγιεινής διατροφής.Ενδεικτικά κατάλληλα προϊόντα: Φρούτα και λαχανικά εποχής (αποξηραμένα φρούτα, φυσικοί χυμοί, σαλάτες, φρουτοσαλάτες κ.λπ.),γαλακτοκομικά (γάλα, γιαούρτι, τυριά κ.λπ.), αρτοσκευάσματα (κουλούρι, φρυγανιές, μουστοκούλουρα, μπάρες δημητριακών, σταφιδόψωμο κ.λπ.).

 

 

  1. Επικοινωνία και Συνεργασία Γονέων/Κηδεμόνων-Σχολείου

Ι. Σημασία της επικοινωνίας και της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας

Πολύ σημαντική παράμετρος της συνολικής λειτουργίας του Σχολείου και του κλίματος που δημιουργείται είναι η επικοινωνία και η εποικοδομητική συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνεςτων μαθητών/μαθητριών και με τον Σύλλογό Γονέων. Η εμπιστοσύνη του παιδιού στο σχολείο ενισχύεται από τη θετική στάση των γονέων/κηδεμόνων προς το Σχολείο και τον εκπαιδευτικό.

Για οποιοδήποτε αίτημα τους οι γονείς/κηδεμόνες απευθύνονται στο δάσκαλο/στη δασκάλα της τάξης. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει κοινά αποδεκτή λύση ή συνεννόηση ,απευθύνονται στον Διευθυντή του Σχολείου.

 

ΙI. Διαδικασίες ενημέρωσης και επικοινωνίας Σχολείου και γονέων/κηδεμόνων

Οι    συναντήσεις    για    ενημέρωση    των    γονέων/κηδεμόνων     με    τους               εκπαιδευτικούς προγραμματίζονται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων:

  • Στην αρχή του διδακτικού έτους ,όπου λαμβάνει χώρα ενημέρωση για ζητήματα που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
  • Μια φορά τουλάχιστον το μήνα σε προκαθορισμένη από τον/την εκπαιδευτικό του τμήματος ημέρα και ώρα, για θέματα που αφορούν στην αγωγή και πρόοδο των μαθητών/μαθητριών.
  • Κάθεφοράπουο/ηεκπαιδευτικόςτηςτάξηςκρίνειαναγκαίαμιαέκτακτησυνάντηση
  • ΚατάτηνεπίδοσητουΕλέγχουπροόδουανά τρίμηνο.

 

Εντός δέκα (10) ημερών από τη λήξη του τριμήνου, πραγματοποιείται παιδαγωγική συνάντηση του/της εκπαιδευτικού της τάξης με τους γονείς /κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών, προκειμένου να ενημερωθούν για την πρόοδο των παιδιών τους.

  • Κατά την ολοκλήρωση του σχολικού έτους για τους τίτλους προόδου – σπουδών.

 

Η είσοδος των γονέων/κηδεμόνων στο σχολικό χώρο επιτρέπεται μόνο κατά τις προβλεπόμενες ώρες συναντήσεων με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων.

Οι γονείς-κηδεμόνες οφείλουν να επικαιροποιούν τα στοιχεία επικοινωνίας τους ,και να ενημερώνουν άμεσα τους εκπαιδευτικούς για κάθε αλλαγή, ώστε το Σχολείο να έχει τα ισχύοντα τηλέφωνά τους και τις έγκυρες ηλεκτρονικές διευθύνσεις τους για την αποστολή ενημερωτικών σημειωμάτων ή/και βεβαιώσεων για την πραγματοποίηση εκπαιδευτικών εκδρομών, για την παρακολούθηση εκπαιδευτικών θεαμάτων κ.λπ.. Επίσης, οι γονείς/κηδεμόνες θα πρέπει τακτικά να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Σχολείου και να ενημερώνονται υπεύθυνα και γρήγορα για τα θέματα του Σχολείου. Τέλος ,οι γονείς/κηδεμόνες θα πρέπει να έχουν φροντίσει είτε οι ίδιοι ή πρόσωπα που έχουν εξουσιοδοτήσει να είναι άμεσα διαθέσιμοι σε επικείμενες έκτακτες περιπτώσεις.

 

  • Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών κάθε Σχολείου συγκροτούν τον Σύλλογο Γονέων& Κηδεμόνων, που φέρει την επωνυμία του σχολείου και συμμετέχουν αυτοδικαίως σε αυτόν. Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων είναι ένας σημαντικός θεσμός, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος τηςΣχολικής Κοινότητας και για αυτό είναι σημαντική η συμμετοχή όλων των γονέων/κηδεμόνων.Βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με τον Διευθυντή/Διευθύντρια, Προϊστάμενο/Προϊστάμενη, τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, αλλά και με τον Πρόεδρο/την Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου.

 

  1. Σχολικό Συμβούλιο

Σε κάθε σχολική μονάδα λειτουργεί το Σχολικό Συμβούλιο, στο οποίο προεδρεύει ο Διευθυντής του Σχολείου και συμμετέχουν τρεις εκπαιδευτικοί από τον Σύλλογο Διδασκόντων,δύο εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και ένα μέλος από το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων. Έργο του Σχολικού Συμβουλίου είναι η συμβολή του στη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της σχολικής μονάδας. Το Σχολικό Συμβούλιο λειτουργεί συλλογικά και προτείνει παρεμβάσεις για την επίλυση θεμάτων που αφορούν στον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της διαδικασίας της σίτισης, στην υγιεινή ,στην ασφάλεια και στην πρόληψη ατυχημάτων στον σχολικό χώρο καθώς και σ ε ζητήματα βελτίωσης της υλικοτεχνικής υποδομής.

 

  1. Η σημασία της σύμπραξης όλων

Ένα ανοιχτό, συνεργατικό, συμπεριληπτικό και δημοκρατικό Σχολείο έχει ανάγκη από τη σύμπραξη όλων − μαθητών / μαθητριών, εκπαιδευτικών, Διευθυντή, Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Σχολικής Επιτροπής, Τοπικής Αυτοδιοίκησης −, για να επιτύχει στην αποστολή του.

 

Άρθρο5:Πολιτική του σχολείου προστασίας από πιθανούς κινδύνους

Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών

Οι φυσικές καταστροφές παρουσιάζουν αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια με ποικίλες συνέπειες στο ανθρωπογενές περιβάλλον. Οι σχολικές μονάδες ,ως λειτουργικοί χώροι φιλοξενίας και δραστηριοποίησης ευάλωτης ομάδας του πληθυσμού, απαιτούν αυξημένο βαθμό ετοιμότητας εναντίον τέτοιων κινδύνων.

Για την προστασία από σεισμούς και συνοδά φυσικά φαινόμενα επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου και υλοποιούνται ασκήσεις ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Ο Διευθυντής του σχολείου, στην αρχή του σχολικού έτους και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου. Επίσης ενημερώνουν τους μαθητές/μαθήτριες για τους βασικούς κανόνες και τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών.

Διευκρινίζεται ότι οι μαθητές/μαθήτριες δεν αποχωρούν από το σχολείο μόνοι τους αλλά παραδίδονται στους γονείς/κηδεμόνες τους ή σε άλλα πρόσωπα που οι γονείς/κηδεμόνες έχουν ορίσει γραπτώς για τον σκοπό αυτό.

Τέλος, σε καταστάσεις πανδημίας ή ακραίων-επικίνδυνων φαινομένων οι εκπαιδευτικοί, μαθητές/μαθήτριες, γονείς/κηδεμόνες, Διευθυντές/Διευθύντριες, Προϊστάμενοι/Προϊστάμενες οφείλουν να συμμορφώνονται και να ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κ.λ.π. για τηνεύρυθμη λειτουργίατηςσχολικής μονάδας καιτηνασφάλεια τωνμελώντης.

 

 

Ειδικό σχέδιο αποχώρησης λόγω έκτακτων συνθηκών

Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την ασφάλεια των παιδιών έχει καταρτιστεί σχέδιο διαφυγής και πραγματοποιούνται ασκήσεις ετοιμότητας. (Σχέδια αντιμετώπισης σεισμικού κινδύνου και Πολιτικής Προστασίας Δ.Α.Ι.)

 

Διαδικασία Εκκένωσης της Σχολικής Μονάδας

 

Διαδικασία Εκκένωσης του κτηρίου

 

Σε ότι αφορά στην διαδικασία εκκένωσης όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι υπεύθυνοι για την εκκένωση της

αίθουσας στην οποία διδάσκουν την ώρα του σεισμού σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν παρακάτω.

 

Μετά το πέρας της σεισμικής δόνησης εφαρμόζεται η διαδικασία εκκένωσης των αιθουσών ανά όροφο που περιγράφεται στο Παράρτημα Α, ακολουθώντας την αρχή της εγγύτητας των αιθουσών σε σχέση με την έξοδο, δηλαδή εκκενώνονται πρώτα τα τμήματα και οι πτέρυγες που βρίσκονται πλησιέστερα στο κάθε κλιμακοστάσιο.

Πιο συγκεκριμένα:

 

  • Τα τμήματα Α1, Α2 και Β1 της παλαιάς πτέρυγας θα εξέλθουν από την κύρια είσοδο – έξοδο με τη σειρά που αναφέρονται.
  • Τα τμήματα Β2, Γ1 και Γ2 της παλαιάς πτέρυγας θα εξέλθουν από την κύρια είσοδο- έξοδο της

 

παλαιάς πτέρυγας με τη σειρά που αναφέρονται.

  • Τα τμήματα Δ1 και Δ2, Ε1, Ε2 ,ΣΤ1, ΣΤ2 της νέας πτέρυγας θα εξέλθουν κατεβαίνοντας το κλιμακοστάσιο προς την είσοδο-έξοδο της νέας πτέρυγας με τη σειρά που αναφέρονται.
  • Ο χώρος συγκέντρωσης των μαθητών μετά το σεισμό θα είναι το κέντρο του αύλειου χώρου και ανάμεσα στις δύο μπασκέτες.

 

  • Οι μαθητές που κατά την εκδήλωση του σεισμού βρίσκονται μόνοι τους σε διαδρόμους, στο γυμναστήριο ή στις τουαλέτες, μετά το πέρας του σεισμού θα πρέπει να βγουν στο προαύλιο και να κατευθυνθούν στον προαναφερόμενο χώρο με μεγάλη προσοχή, αποφεύγοντας να προσεγγίσουν τις προσόψεις του κτιρίου.
  • Αμέσως μετά την έξοδο των μαθητών από το κτίριο και τη συγκέντρωσή τους στον προκαθορισμένο χώρο συγκέντρωσης (Παράρτημα Α), ο εκπαιδευτικός κάθε τμήματος θα καταμετρήσει τους μαθητές, προκειμένου να βεβαιωθεί ότι όλοι οι παρόντες στην αίθουσα μαθητές βρίσκονται στο προαύλιο. Σε περίπτωση σεισμού κατά την ώρα του διαλείμματος ο καθηγητής που θα κάνει την καταμέτρηση των μαθητών θα είναι ο διδάσκων της επόμενης ακριβώς ώρας.
  • Στη συνέχεια ο κάθε εκπαιδευτικός θα αναφέρει στο Διευθυντή και στην Ομάδα Αναζήτησης Ατόμων την τυχόν απουσία μαθητών από το χώρο καταφυγής, ώστε να ελεγχθούν οι διάδρομοι, οι αίθουσες και οι τουαλέτες για την ανεύρεση των απόντων μαθητών.
  • Οι Ομάδες ενεργούν σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που τους έχουν ανατεθεί στο Σχέδιο.

 

Προσοχή: Οι μαθητές δεν θα πάρουν μαζί τους τις τσάντες τους κατά την εκκένωση του κτιρίου, παρά μόνο τα κατάλληλα για την εποχή ρούχα κ.λπ.

 

  • Αξιολόγηση Άσκησης

 

Μετά από κάθε άσκηση ακολουθεί αξιολόγησή της από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, έτσι ώστε να επισημανθούν τυχόν προβλήματα ή αδυναμίες στο επί χάρτου Σχολικό Σχέδιο και να προταθούν βελτιώσεις. Είναι στην κρίση του Διευθυντή η συμμετοχή των μαθητών στην αξιολόγηση της άσκησης.

 

Παλαιά πτέρυγα: Εκκενώνεται με την ακόλουθη σειρά:

 

 

 

ΙΣΟΓΕΙΟ

Αίθουσα Α1

Αίθουσα Α2                  Η εκκένωση των τριών τάξεων γίνεται ταυτόχρονα

Αίθουσα Β1                  εξερχόμενοι οι μαθητές ο ένας πίσω από τον άλλο από τη δεξιά μεριά του τοίχου του διαδρόμου κατευθύνονται προς την έξοδο και πηγαίνουν στο χώρο μπροστά από τις μπασκέτες.

 

1ος ΟΡΟΦΟΣ

Αίθουσα Β2 ,Αίθουσα Γ1 ,Αίθουσα Γ2

Οι μαθητές των τριών τάξεων εξέρχονται ο ένας πίσω από τον άλλο από την αριστερή πλευρά του τοίχου του διαδρόμου, κατέρχονται της σκάλας πάντα από την αριστερή πλευρά και κατευθυνόμενοι προς την έξοδο πηγαίνουν και συγκεντρώνονται στο κέντρο των μπασκετών.

 

Νέα πτέρυγα: Εκκενώνεται με την ακόλουθη σειρά:

 

Αίθουσα Δ1,Δ2                  Έξοδος προς τη αριστερή μεριά του διαδρόμου, κατάβαση της σκάλας από την αριστερή μεριά με κατεύθυνση το χώρο συγκέντρωσης προς τις μπασκέτες.

 

Αίθουσα Ε1, Ε2                  Πρώτα βγαίνει το τμήμα Ε1 και ακολουθεί το τμήμα Ε2 ,κατεβαίνουν το κλιμακοστάσιο του 1ου ορόφου πάντα από την ΑΡΙΣΤΕΡΗ μεριά ένας πίσω από τον άλλο κρατώντας την κουπαστή και κατευθύνονται προς την δεξιά μεριά της σκάλας προς την έξοδο και πηγαίνουν καθώς εξέρχονται στο χώρο συγκέντρωσης των μπασκετών.

 

Αίθουσα ΣΤ1, ΣΤ2

Πρώτα βγαίνει το τμήμα ΣΤ1 και ακολουθεί το τμήμα ΣΤ2, κατεβαίνουν το κλιμακοστάσιο του 1ου ορόφου πάντα από την ΔΕΞΙΑ μεριά ένας πίσω από τον άλλο τοίχο -τοίχο και κατευθύνονται προς την δεξιά μεριά της σκάλας προς την έξοδο και πηγαίνουν    καθώς εξέρχονται στο χώρο

συγκέντρωσης των μπασκετών.

 

 

Χώρος καταφυγής

 

Οριοθετείται στο κέντρο του αύλειου χώρου- ανάμεσα στις μπασκέτες. Η διαδικασία εκκένωσης απεικονίζεται και στις ακόλουθες κατόψεις

 

Χώρος συγκέντρωσης σε περίπτωση ανάγκης

Ενδεικτικό παράδειγμα:

 

ΠΑΛΙΑ ΠΤΕΡΥΓΑ

 

ΝΕΑ ΠΤΕΡΥΓΑ

 

 

Άρθρο6:Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας-Διαδικασίες διασφάλισης της εφαρμογής του         Ο          κοινά                     συμφωνημένος                  Κανονισμός             βασίζεται      στην       ισχύουσα                           νομοθεσία      και               στις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές. Η τήρησή του από όλους τους παράγοντες του Σχολείου(μαθητές/μαθήτριες,εκπαιδευτικούς,άλλο επιστημονικό προσωπικό,γονείς/κηδεμόνες Βοηθητικό προσωπικό) με αμοιβαίο σεβασμό στον διακριτό θεσμικό ρόλο τους αποτελεί

προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου και είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορεί το Σχολείο να οικοδομήσει για να πετύχει τους στόχους και το όραμά του.

Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την κείμενη εκπαιδευτική νομοθεσία ,σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών ενημερώνονται ηλεκτρονικά σχετικά με τον κανονισμό του σχολείου.

 

30 Σεπτεμβρίου 2021

 

Εγκρίνεται
Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου

 

 

 

 

Ilias Maroudas

Ημερομηνία:   08.10.21  15.12

Η Διευθύντρια Εκπαίδευσης

 

 

 

 

 

 

 

 

Ημερομηνία:………………………………………………….

 

Πηγές

Νομοθετικέςρυθμίσεις

-Καθηκοντολόγιο Εκπαιδευτικών (ΦΕΚ1340/2002–Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002)

 

Άλλες πηγές

  • Σχολικός Οδηγός – Για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών των

Δημόσιων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων-Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

  • ∆ιεθνής Σύµβαση για τα ∆ικαιώµατα του Παιδιού(1989)-Συνήγορος του Παιδιού

 

Ενδεικτικοί εσωτερικοί κανονισμοί σχολείων:

  • 6ο Δημοτικό Σχολείο Βριλησσίων[ανάκτηση31/8/2020,σύνδεσμος]
  • 6o Δημοτικό Σχολείο Καλύμνου[ανάκτηση31/08/2020,σύνδεσμος]
  • 1o Δημοτικό Σχολείο Άργους Ορεστικού[ανάκτηση31/08/2020:σύνδεσμος]
  • Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων[ανάκτηση31/08/2020,σύνδεσμος]

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

 

Τρίπολη, 08.10.2021

 

Αρ. Πρωτ.: 1265

Ταχυδρ. Διεύθυνση: Τ.K. – Πόλη:

Ηλεκτρον. ταχυδρομείο: Ιστοσελίδα:

Πληροφορίες: Τηλέφωνο: Τηλεομοιότυπο:

Ακαδημίας 12

221 31 – ΤΡΙΠΟΛΗ

 

pekespelop@gmail.com https://blogs.sch.gr/pekespelop/ Ηλίας Μαρούδας

2710-227321

2710-227320

ΠΡΟΣ: – 4ο Δ. Σχ. Άργους
 

 

ΚΟΙΝ:

 

 

–  Δ/νση Π. Ε. Αργολίδας

–  Φ. Αρχείου

 

 

ΘΕΜΑ: Έγκριση Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας σχ. μονάδας ΣΧΕΤΙΚΑ:

  1. Η υπ’ αρ. 13423/ΓΔ4/2021 Υ.Α. ΦΕΚ 491/Β/9-2-2021 με θέμα «Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  2. Οι διατάξεις του άρθρου 37 του Ν. 4692/2020 «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 111/12/6/2020)
  3. Η υπ’ αρ. 1957/4-3-2019 απόφαση του Περιφερειακού Δ/ντη ΠΔΕ Πελ/σου με θέμα «Ανάθεση Επιστημονικής και Παιδαγωγικής ευθύνης  Α/θμιας Εκπ/σης στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Πελοποννήσου»
  4. Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 4ου Δ. Σχ. Άργους

 

Έχοντας υπόψη τα ανωτέρω σχετικά, εγκρίνουμε τον Εσωτερικό Κανονισμό του 4ου Δ. Σχ. Άργους για το σχολικό έτος 2021-2022, ο οποίος απεστάλη στον ΣΕΕ της 8ης Ενότητας Δημοτικών Σχολείων με το υπ’ αρ. 87/08.10.2021 έγγραφο του Διευθυντή του σχολείου.

 

Ilias Maroudas

08.10.21  15.12

Ο Σ.Ε.Ε. 8ης Εν. ΠΕ70

Ηλίας Μαρούδας