Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
Μετάβαση σε περιεχόμενο
4o Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Πάροδος Παύλου Μελά – email: mail@4dim-aigiou.ach.sch.gr – τηλ: 26910 27766
Αρχική
Το Σχολείο
Το σχολείο μας
Προσβασιμότητα σχολείου
Διαχείριση Σεισμικού Κινδύνου
Κανονισμός Λειτουργίας
Αξιολόγηση
Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)
Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)
Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)
Σχέδια Δράσης
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 2021-2022
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 2022-2023
ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 2023-2024
Εργαστήρια δεξιοτήτων
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ.2021-2022
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧ.ΕΤΟΥΣ:2023-2024
Ενδοσχολικές Επιμορφώσεις
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2021-2022
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 2022-2023
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2023-2024
Οι άνθρωποί του
Εκπαιδευτικοί
Τάξεις – Τμήματα – Mαθητές (σχ.έτ. 2023-24)
Ο Σύλλογος Γονέων
Διατελέσαντες Διευθυντές
Μαθητές
Α Δημοτικού
Ψηφιακά Βιβλία
Εκπαιδευτική Τηλέοραση
Β Δημοτικού
Ψηφιακά Βιβλία
Εκπαιδευτική Τηλέοραση
Γ Δημοτικού
Ψηφιακά Βιβλία
Εκπαιδευτική Τηλέοραση
Δ Δημοτικού
Ψηφιακά Βιβλία
Εκπαιδευτική Τηλέοραση
Ε Δημοτικού
Ψηφιακά Βιβλία
Εκπαιδευτική Τηλέοραση
Στ Δημοτικού
Ψηφιακά Βιβλία
Εκπαιδευτική Τηλέοραση
Μέθοδοι αντιμετώπισης σχολικού εκφοβισμού
Πρόγραμμα
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Κατανομή Χρόνου ανά Διδακτικό Αντικείμενο
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Χρήσιμα Έντυπα
Έντυπα για μαθητές
Έντυπα για εκπαιδευτικούς
Νομικό Πλαίσιο
Νόμοι
Εγκύκλιοι
Υπουργικές Αποφάσεις
Προεδρικά διατάγματα
Επικοινωνία
Ημέρες-Ώρες Επικοινωνίας με Γονείς
▼
Εργαστήρια δεξιοτήτων
Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Αφαίρεση στυλ
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή